IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, December 30, 2008

Penjelajahan Semenanjung Bersama MyVi - Part 1

ok impian en hubby da tercapai utk tour mesia..
so ini catatan penjelajahan kami..
DAY 1 (24/12)
7.30pm gerak ke Johor dari umah
11.30pm smp umah sorg blogger gak (eanny) kt Sedenak (Felda Bukit Batu)..aku baru je kenal dia..tp sungguh la baek ati ajak aku tido umah dia..tq eh


DAY 2 (25/12)
bfast ubi rebus + nasi lemak sambal ikan bilis..mmg sedappp kakak eanny masak..




9.30am gerak ke Danga Bay..lepak2 jap sbb takde ape pn pagi2 tu..







eanny yg tgh tu yek..yg free hair tu anak buah dia..dorg ni mmg sempoi abiss..mcm member2 plak aku tgk dorg ber2





see..berlambak bunting mawi & ekin ni..umah ekin yg 3 tingkat tu jaoh ke dlm..kalo tak haros aku posing dpn umah dia..hehehee


ni aku bersama eanny & nenek..cute tau nenek dia ni..aku terharu sbb dia sanggop trime aku & hubby dok umah dia

ni kakak eanny tu..dia msk sedappp..tp dia ni pemalu..ko tgk tu siap tutup muke lagik..kekeke
tak gi mana..just pusing2 JB jek..awal sgt takde ape yg best pn..lgpun rushing nk ke Terengganu teros..so esk aku update Cherating plak ye

5 comments:

Anne Zain said...

kkikiki...akhirnye dpt gak jumpa ko ek syana...best la ko...toce eh ape ko bagi tu...suke lak bf aku dpt tuh..ahahahah

Anonymous said...

ubi kayu+sambal ikan bilis?xpenah try ubi kayu ngan kelapa penah try

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

smpey dh JB ko yer...aku smpi dh..cuma x gi danga bay lg la...

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ubi kayu ngan ikan bilis sdp tu..ehhe

mama tisya said...

best dpt jln2