IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, March 30, 2009

Tolonggg...Apiiiii

semlm balik dr gym aku lalu Tol LDP nk ke Sri Damansara tu..sekali tu nmpk da kete start brek2..ingat xcident ke ape..
sekali tu aku nmpk apii wooo..
ngan jakun aku kelam kabut amek hp..




sian gile aku tgk kete satria ni disambar api...


sori ler kualiti gambor amat ler tak memuaskan..
mmg takleh jd wartawan di tempat kejadian :p




moral cerite: sambil2 bwk kete tu jeling2 temperature meter korg..

7 comments:

Liana Manjaku said...

his...Bahaya yer...

Anonymous said...

baru2 nie pon lyz penah nmpk kete honda terbakar gk..ooo..rupanye psl temperature..hehe...mmg bahaya..tgk api besar betui..seb baik driver tuh smpt kuar...

Anne Zain said...

ngeri ek...kalau aku...takot nak tgk..cecepat pecot kete...hikhik

Mamamanja said...

panggil ler bombaaaaaaaaaaaaaa

cik helena said...

eh dah tu camane ngan org tu? selamat ke?

SyaNa said...

org sume selamat..sbb dia sambar tang depan dulu

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

naseb baik org slmt ek....adeii..bahya...