IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, April 24, 2009

Hari Malang...

hari ni aku rse sume mcm tak kena..pagi2 Celcom buat hal..ade ke di block nye hp aku..da tak dpt call..padahal aku da bayar kelmarin...cisss..sape2 keje customer service Celcom..aku benci korg ari ni *ari ni jek*

pastu turun lunch nk ke Maybank Bangsar kasot aku plak buat hal...


ko tgk...sakit ati tak??? time ni la ko nk putus kan kasot...
nasib la aku bwk siper jepun...



tapi takkan la dlm opis 1 ari ni aku nk pakai siper..da la bos ade meting...
kena cr gak ni..
last2 teros menuju ke BATA...bleh la..janji ade...
even aku tak gemor sgt design Bata..

see tak cantek sgt kan..tp ni yg paling murah..bleh la...


after that ke McD..mencekik..tp sumpah aku tak abis makan..ade lg burger ni ha...



sowey la korg..aku tak sempat jengok blog korg..kalo jengok pn tak tinggal jejak..
aku tak selalu ade kt meja aku ari ni...


12 comments:

M@L@ said...

alal cian nyer...tali kasut tu putus yer.. nak mintak baru jer yer...

mkn md yer mane burger yg tak mkn lg tu bg ler kat akak...

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

alahai sabo yer syana ...

cerpelai said...

Waahhh.. Betul punya hari malang tu..!! Siap penuh kat atas meja dengan makanan.. Kehkehkeh..!!

cik helena said...

comel kaki..hehe

ala sabar ye kak,,bese la tu..maxis pon bengong camtu gak kenkadang,,hukhuk

: Maz : said...

xabis ke? bak sini zura abiskan..kejap je selesai..haha

siannya..malang tol ari ni yek

Liana Manjaku said...

sabo yer...Pn syana...
Tetiba teringat double chees burger...

SyaNa said...

korg ari aku bertambah malang sbb kak melecet..huwaaaa

cintaKusayangMu said...

amboi..sedapnye mcD tu..lama rsnye xmkn cheese burger tu..wawawa..mau ckit...

Anne Zain said...

hehehe...tak semua hari2 indah...ye tak?

Mamamanja said...

sedap beger

ratu78 said...

sabar je lah bila kenangkan ari malang ko ni yer syana hehehehe...mmg kena standby kasut spare lah kan kat opis...tak kan nak pakai selipar jepun plak kesana sini dlm opis...

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

muahaha...
aku pernah kene cam ni...
time nk cepat time tu ler kasut putus..
aku ghase ler pakai safety boot lg selamat kan..wakakaka