IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, December 23, 2009

Bunga Fatimah

Ya Allah..murah rezeki org yg bagi aku benda ni..

pagi tadi aku msk lambat ke opis..sampai2 tak sempat tarik nafas, courier service smp..
di hulurnye aku bungkusan ini :)
iskhhh ape aku beli ni??
tudung yg aku beli kt kedai-ai ke??
bukak la ngan suspen..


sekali tu bukan tudung ok..
suspen lagi..ape ni??


rupenye bunga fatimah..
di beri oleh insan bernama WAHEDA YASMEN
baik gile dia ni..
sumpah wey aku tak kenal empunya diri..

dia dpt address aku pn melalui ERRYN..
teros dia pos kt aku..

Ya Allah terharu aku :)

*banyak kegunaan bunga fatimah ni..aku pn tak arif sgt lg..moh kite google sama2 ye :)

14 comments:

cik helena said...

takpenah dengar pun bunge fatimah..huhu kene tanye mum ne..

SyaNa said...

helena~ adikk gi belajar ngan mum ye..nnt ajar akak..hahaha

Pepel BoNda AmaNi said...

amin..murah rezeki waheda..amin..amin

mya said...

haaa aku penah dapat 2 dulu. tp wktu tu idok ler merancang nk preggy kan. so lanting kasik orang.
pasni aku pun nak gak arhhh.. he he

rasp said...

murah rezki si pengirim dan si penerima...
elok2 sis simpan bunga tu...
susah nak dpt dah skrang nie...
kalo u rendam around due date u tu kan...
dia still kecut tau,
tapi bila u dah start sakit nak bersalin..
bunga tu start kembang sis...
serious! masa tu lah u amik airnya utk jadik cam air selusuh tu...
perghhh konfiden i crite kat u...
takut lak kalo tersilap...
baiklah u google and tanya pd yg lebih arif hehehehehehe
oppps sori terpanjang lak komen nie..

A.H.A.D said...

eh aku adala bunga fatiman ni..tp aku pggil nama lain..aku pun lupa la ape nama dia..mak biras aku bg,dia bwk blk dr mekah..masa nk besalin aritu pun xsempat nk guna hehe...guna utk 2nd bby la nti

ALoNa CintamaniszLite said...

akak panggil akar siti fatimah..
oo..leh jadikn air selusuh ek akar siti fatimah ni. ingatkan kegunaan dia mengecutkan rahim je...hehe..

Anonymous said...

aku ada lagi 2 btang je bunga fatimah ni tapi kecik je la xsebeso ko punye tu.mak aku bw balik dari mekah.ramai gak aku sedekahkah kat kwn2 pcm.time tu aku penah buka topik psl bunga ni kt forum pcm.

zai@umiaiman said...

alhmdulilh.. ramai lagi insan luar sana yg murah hatinyer...
aku masa nk bersalin minum air bunga ni ler.. simpan elok2 syana..byk gunanyer bunga ni karang

M@L@ said...

1st time akak tgk bunge fatimah mcm tu ruper nyer..selalu dengau jer..

ratu78 said...

aku pun tak pernah tgk bunga fatimah ni hah....

murah rezeki si pengirim....

Liana Manjaku said...

wa... baiknya orang itu kan... Bukan senang nak dapat bunga ni... Kalo tak silap perempuan boleh stat minum air dia bila 7 bulan rasanya. semoga org tu dimurahkan rezeki selalu

cintaKusayangMu said...

wah..bagus tu k.syana...klu sakit2 perot time contraction tu rendam dlm air..minum air dia n sapu kt perot gak..selawat jgn lupa..

Anonymous said...

tinggal satu je kot kat umah aku bunga ni
xpe aku dah tau mana tempat ada jual
nanti klw nk g pd bole beli kt pasar malam ada juai bunga ni