IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, February 2, 2010

Santai bersama kawan2

selamat pagiii sume :)
sehat ari ni?? sakan no cuti 3 hari..smp tepu otak aku nk update ape..hahhaaa

nama jek ade notebook kt umah..tp hareemm mau update time cuti..tak mood ok baik ngadap tv or tido..zzzzzzzzz lg syiok :0

ok meh aku stori peristiwa ari sabtu..setelah di set, akhirnye jadi gak berjumpa dgn mereka..
marina & ilia..dorg ni member dr matrik kt TGANU dulu..membawa ke UPM Serdang
marina ni lama da aku tak jmp since abis study dulu..ilia ni dr abis study smp la ni mmg selalu aku jmp..

marina @ maryne da ade 2 anak ko..sepasang..sgt lajuuuu hahhaaa
yg lelaki tu affan..yg girl mata stim tu airisz medina..


tak gi mana pun..ye la bwk budak kan kena la ikot mood depa..so lepak di sunway pyramid makan Kenny Rogers jek..pastu balikk

lg pun ramai sgt org..aku pn rimas..ape lagi budak kecik kan..





oh tak berjaya jugak nk tunjuk perot sbb baju kaler gelap..
kemudian kami pun pulang :)

lepas maghrib tu syarul amik aku kt umah maryne, teros menuju ke Jusco Setiawangsa..sopping time!!!!
tunggu next entry ye

4 comments:

Izza - Jiejah said...

hahahaha mmg x nmpk ,agaknya kenit sgt perut ko .. bagusssss senang nak selim hahaha

Diarihatiku1976 said...

syana.. bila ko nak tunjuk perut ni weh... ngidam akak ni...

SyaNa said...

jiejah~ hahaa time ni je kot kenit..kang bulan2 depan gabak..hahhaa

kak ina~ kak, aku da try nk snap..tp mmg tak nmpk kak..buang karan jek tunjuk..mcm muncit lemak gitu jek..hahaha

rasp said...

biasalah tu sis...
time2 cuti...
malas nak ngadap pc kan...
byk benda lain yg nak dingadap :D