IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, March 10, 2010

Birthday Party

selamat pagi!!!!
aku ala2 kurang sehat sbb penyakit aku tu dtg kembali
huhu :(
so agak rse tak selesa sket

ok ni aku nk story kesah bday Akmal (anak kak sally-geng PCM)

hari sabtu terkedek2 la aku drive sorg2 ke BJ sana..
FIL aku ade kt umah..tp wat to do :(
sbb aku da bg confirmation dr last week nk dtg
tak molek la kan nk mungkir janji
so harung gak la ke sana..bkn lama pn takat 2 jam jek aku pegi

bday boy yg cute..mummy dia pun cute
*thanks kak sally for inviting me



with kak zam & arissa mokmok..geram gile pegang arissa ni
elok jek dok atas aku tak meragam pun :)
dia tau ade BF dlm perot kot..hahhaaa


aktiviti: makan2 lepak2


auntie bulan yg sgt comel..sebok nau ngan hp dia tu :p


kak phira: bagus la sofea & adief..tak meragam pun..
adief mmg excited tgk auntie bulan dia

mereka sume ni geng Forum PCM aku
kenal pn takat dlm forum + FB jek
so kalo ade party2 gini baru la bleh jumpa face 2 face
pastu bile da jumpa, mula tu ala2 segan2 ayam gitu..hahahaa

9 comments:

Anonymous said...

heheh aku pon geng pcm ko gak...
tp aku klw selalu komen2 kt blog & fb then jumpe face to face idok la segan2 ayam, yg xpenah2 nk komen2 tu yg aku segan hehe

Atie.Rashid said...

beb.. aku pun geng pcm ko kan.. ke aku dh terkeluar senarai? hahahaha.. jgn sentap ha.. aku joke jek...

Mag said...

kek tu mcm sedap!

SyaNa said...

nana~ aku ni even sakan komen pn minit pertama jumpa sure malu2..hehehe

atie~ aku sentap ni :p cepat anta nasi impit kuah kacang..settle sume :)

farah~ mmg sedap..tak tipuuuu

mama tisya said...

aku geng mn wei...hahahhah..siap berGENG2 ni...:-p jumaat ni jd tk??

SyaNa said...

erryn~ ko geng bas skolah :p
so far jadi..kimm pn da line clear.harap jadi la..lama da tertunggak ni..hehee

mama tisya said...

uiks geng bas sekolah...aku geng lunch ko...heheheh...jd ye...ok2 aku nk khabo kt mak buyung lg sorg

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

meriahnya sebeday akmal ni...huhuhu..
suka ngan sally ni...menten je kan...

ayien78 said...

aku???sejak azali tkde geng... komen suka suki ikut anak tekak sbb tk berapa reti bawak diri...
so far jrg dpt invitation dr geng2 pcm heheheheh
m.com rajin ajak aku