IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, April 8, 2010

Tandori nan

Bruppp alhamdulillah *kenyang*
seronok skrg da ade kedai baru kt opis aku ni yg bleh buat delivery :)
ala2 kedai mamak gitu, tp price nye mahal dr mamaks
takpe janji jimat tenaga aku
sbb kt area sini, mmg rate mkanan gitu2 la
kalo dpt below RM10 tu da kire murah la tu

ini la dia Tandori Nan RM9.90


call jek, dlm 15minit smp la depan opis :)

aku rasa nak try amik pakej http://www.mangkuktingkat.com
sbb bile compare rege lebih kurang jek ngan makanan kt opis aku ni ha..tp tgk list kawasan penghantaran, Sri Hartamas takde la dlm list *kecewa*

*korang lunch ape tadi?

7 comments:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wahhhh bes ler ada delivery ..senang ko ..

ps : dulu ada member ofis amik MT nieh ..tp sebulan je x lama .. lauk dia cam sikit ler .. pastu dorg htr kul 10 pagi lauk utk lunch gilerrr awalllllllllllll

Sepet said...

alamak sedapnya..hehe!

Mag said...

huhuhu..mahal pon xpe janji jimat tenaga=p

mama_umar_maryam said...

mahai sket sbb mknn tu dtg bergolek sendiri,heheh,aku suke garlic nan =)

Anonymous said...

aku pun dah penah sebey mangkuk tingkat tu, tp aku ni jenis jarang lunch kan, payah arr plak tp klw kt opis aku mmg makan mahai giler weii

::Kak Sambal:: said...

syana, ari tue ejan ada terbaca pengalaman die dengan mangkuk tingkat... cam tak bagus sangat, tp tu pengalaman die kan...tak tau kalau syana ambik ok...

mama tisya said...

tk kuar dating mlm nk pekena tandori & roti nan