IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, September 29, 2011

Renew lesen dengan MYEG

Ya Allah..senang gilak skrg ni
smlm aku cerita psl aku tukar i/c guna online je kan
aku tukar sbb i/c aku da sgt2 buruk...terkopek sana sini
smp kadang tu gi bank, officer bank xbleh nk detect sbb cip dia rosak kot
tp kadang tu bleh..

so nk senang & selamat, kite kasi tukar je la
tp gambar, alamat aku mmg xtukar..

ok lepas da tukar i/c, aku renew lesen plak
sbb lesen aku mampus hari raya ari tu
mmg bau bangkai da wallet aku tu..hahaa

nk pegi pos opis ntah zaman bile nk singgah
aku bwk kete ngan xde lesen, pastu siap bwk iman lagi
bahaya bahaya..so godek2 website https://jpj.myeg.com.my
jumpa la cara2 nk renew lesen..

zap zup zap..klik sana klik sini


pastu bayar ler ek..ok mahal la sket dr pegi Q kt JPJ or pos opis..tp ok la xyah ko nk buang masa pegi kan..



pastu aku pn nunggu ler bile lesen mau sampai kan
tp terkejut mak ok..esk tu teros smp..
sgt2 lajuuuuuu

ni parcel dr MYEG



weeehuuuu...tak takut da nk bwk kete skrg
hahaa yes aku ni pencuak org nye
mmg kalo ade roadblok, kalo aku xbuat salah pn bleh nampak muke aku cuak
ni lagi buat salah xde lesen kan..harus kalo roadblok aku terkencing..hahahaa


sekarang ni, kalo lesen ko mati, jgn kata xsempat nk gi renew..
sume di hujung jari dah skrg..


gunakan lah MYEG utk kesenangan hidup ko :-)

7 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

aku guna tuk renew roadtax jerk..lain2 perkhidmatan lum penah cuba lagi...next time aku try

watyz said...

senang keje kan. aku br lepas cek saman. tggu la n3 nanti ek... :)

Unknown said...

kelassss lepas ni jimat cuti senang online ajer...I like!!!!!

qemaishak said...

wah senang la..mmg liat nk p renew lesen huhu

mama_umar_maryam said...

dh rmi gak kwn aku renew lesen pki myeg nih,aku je blm,jap nk cek lesen dulu,hahaha

Anonymous said...

nanti thn depan bole la aku renew pkai myeg heheee

AdanyaKauUntukku said...

sangat mudah kan Syana