IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, June 12, 2012

Stress semua blog tunjuk gambar makanan :(

stress tau td b4 lunch pegi BW banyak yg tunjuk gambar foods
da la perot lapar
:(

hahaa padahal entry aku b4 lunch td pn gambar makanan ;p


ni semua da kenyang???
so bleh la ye aku show2 gambar lunch aku td
Taraaaaa....order online jek
semua dihujung jari

ni makan2 sempena birthday WAN smlm...kakak2 terlupa bday dia smlm
so kite celebrate ari ni jek la ek


amik set (2 regular + roti + air = RM39.80)





sedapppp....puas hati dapat makan pizza time perot tgh lapar tangan gigil2
korang la ni up entry makan2 b4 lunch sape suh



ok ni birthday boy..eh boy ke lagi?? hahaaa
laki org da ni..so xyah puji kata nk berkenalan ke ape ye..too late ok
hahahaa



*yes!!! entry ketiga hari selasa* 

11 comments:

Falsya said...

dominossssssss!!!..my GOD..skang nie ko plak yg wat aku rase lapoooo!!..

♥cikmOt♥ said...

bak kupon...aku nak order plak

watyz said...

ek ele.. dia pon wat n3 makan x pasan. ahahha... tp yg ni lagik mencabar perut aku ni... :)

SURIA AMANDA said...

baru aku nak tanya...muahahahahaha...

adyna AB said...

tgk makanan nie.. diet tolak tepi lah hehehe

AdanyaKauUntukku said...

hamboi hamboiiiii....
lawan akak tau..akak letak ikan bakar je..ha ha ha

Nurul Says said...

nyum nyumm..sedapnye pizza

ok ni birthday boy..eh boy ke lagi?? hahaaa
laki org da ni..so xyah puji kata nk berkenalan ke ape ye..too late ok
hahahaa

statement terakhir tu terbaik!!

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

oh no ..hanya mampu tgk gmbo jer ;-(

sall said...

terliurnya...

ilia said...

aku pose arinih...adusssss..kelaparannnn

Ayu said...

Domino???uwaaa!mmg nangesss...huhu...