IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, August 29, 2012

Deretan anak di malam raya ke3

lepas da penat2 terima kunjungan hormat tetamu, lepas maghrib kami katup pintu
siap2 nk gi beraya :-)

beraya 1 umah jek..
tu pn kejap jek sbb anak aku da buat pangai2 pelik sbb ngantok sgt
mula la adegan jatuh la, hempas brg tuan umah la
sebelum ada yg pecah berderai moh le kite pulang ek

Iman bersama cousins
besar2 da memasing


yang girl kanan sekali tu ala2 kembar Iman la
Iman lahir 2 minggu b4 chiqa
hantar nursery pn tempat sama
senang dorg jaga sesama sdiri..tp Iman suke buli chiqa tu


yang ni Iman bersama kak marsya
iman suke dgn kak marsya sbb kak marsya pandai jaga iman
jgn la org usik barang Iman, mmg kena hamuk dgn marsya


nk suh marsya amik gambar pelok iman
tgk la tu meronta mcm hape jek

smp tergolek ..hahaha
punya la Iman tu xmo amik amik gambar 


last2 kak marsya pun fedup 
bangun blah..haahaha

baik kak marsya posing sorang2 kan...
mulut pok pek2 minah ni
comel kan dia..


baru lepas kena marah ngan papa..
ni papa tgh nasihat dia jgn notty sgt 
time ni ngantok sgt dia..dr siang tak tido..sebok dok main org dtg umah...

papa penyayang..
Iman ni even papa marah dia, tp last2 pegi cr papa gak
ce kalo aku, aku marah dia, dia marah aku balik..
pastu buat x heran jek dia..


orang kata anak lelaki rapat ngan mak kan
tapi aku tgk, Iman ni rapat ngan apak nya jek
padahal apak jarang ada kt umah

gamaknya iman bosan asyik2 muka aku kan
tu yg dia bolayan aku sgt tu..tapi bila bangun pagi, nak susu pandai plak kejut aku
len kali sila kejut papa ek..
*majuk*

6 comments:

Unknown said...

betul2 berderet tu...

Anonymous said...

hehe..ntahnye...org kta ank lelaki rapat ngn mak tp amil pon idak...de papa xdiherannye mama dia yg xbenti2 membebel...tp bila tido,nk itu ini..mama gk dicari...huh

Unknown said...

wahhhh meriah nye anak lelaki ...

♥cikmOt♥ said...

bayangkan seme tu anak ko...erkkk

Ayu said...

Ha...sampai tergolek si Iman tuh ha...hehehe...Yayan pun close ngan ayah dier..huhuhu...

Pinkjambu said...

wey lawa le baju sama dengan papanya.. kikiki