IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, August 28, 2013

Rehat minda selepas sebulan jadi housewife

petang lepas asar turun kt theme park dia
nak masuk sini kena bayar.. tp voucher aku beli tu da termasuk skali free utk 2 dewasa


masa packing baju kt umah mmg rasa malas nye la nk mandi manda
skali da smp sini rasa nyesal plak
kalo tak bleh aku main gelongsor kt blkg nun
mesti best!!! 

duduk la aku kt kerusi tepi tu
tgk 2 jantung hati bergembira
takpe la..kasi chan anak manja2 ngan apaknye plak

kecut2 biru2 bibir Iman
syukur lah smp hari ni sehat dia..mula2 risau gak sbb da start batuk2

apak layan anak
emak layan perasaan
heehhee
kan aku cakap, mmg jiwa aku skrg ni suke holiday gini
mmg betul2 menenangkan 

malam siap2 utk dinner
best tak yah kuar dr hotel utk cari makan... semua da termasuk dlm pakej tu
buffet dia ok la not bad.. makan utk kenyang boleh la 

wajah terkini hamba :p
baru sebulan jd housewife da montel balik
*terus google kelas erobik kt puncak alam*

so far da nk dekat sebulan jd WAHM ni mmg bersyukur sgt2 dgn rezeki dr Allah
even byk hobi aku kena slow2 buang *shopping* huwaaa
ok tak la buang sume, lepas ni kite shopping barang2 dapur ek
kicap, sardin, cili sos, tisu, sabun
best ape shopping benda2 tu
T____T


3 comments:

Chekgu Azrine said...

Semoga trs sukses ye sis dalam WAHM..

Akk tggu pencen kot..hehe

Anonymous said...

wahh gimme 5 haha lelama aku jd sonok dok umah jaga anak

Airin said...

Kat mana tempat ni...mcm best aje gelongsor tu