IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, September 11, 2013

Rutin harian seorang Syana

Good Morning :-)
Selamat pagi :-)
Assalamualaikum semua!!!!!!!

da tau kan aku da nk dkt 2 bulan resign..tp bukan nye aku goyang kaki, gelek punggung jek dok umah
aku ni jenis kalo nk beli brg ke bukan reti nk mintak suami
takat sembang nk itu nk ini boleh la dgn dia
tp aku suke beli sdiri... so kalo TERboros pn dia xbleh marah
hahahaa

sekarang ni keje aku pagi2 bangun kejut suami pastu ngadap PC update kedai
nasib la laki mak jenis tak bfast kat rumah..hahaa
takyah pagi2 bersilat kt dapur :p


ini lah buah hati aku..pagi2 da ngadap ngulit dia

syukur alhamdulillah... hari2 doa semoga Allah permudahkan semua urusan

sekarang ni tgh fokus utk trip cargo US.. so sapa2 nk order big item dr US boleh la join trip ni
cargo smp Malaysia insya Allah January depan
trip ni close order bulan October / November ni

sapa2 nak buat side income pn boleh ga
skrg ni aku da open utk dropship Dinnerset Corelle
kalo nk tau banyak lg pasal ni moh le LIKE page aku: Online Shopping From UK & USA 
*klik jek situ*
pastu nnt inbox aku kt situ
nnt aku explain 

ok bye nk update kedai sebelum hero kenit aku tu bangun
syamil iman tu sebelum kul 9pagi da bangun..
mmg morning person btol anak aku tu

bubye korang :-)





2 comments:

Iela Fazielah said...

syana... best nyer tgk page niaga ko ni..pasal brg aku order this month br leh buat payment... last month bajet lari laaa...huhu...

Ayu said...

aah la syana,sama la kita...sy pun kalau nak beli brg...cakap2 je ngan hb...tapi, dlm kepala dh plan beli sndri je,heheh...sbb lagi puas hati...boleh beli ikut suka..haha..