IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, July 9, 2013

Menjelang Ramadhan

Selamat menyambut ramadhan kepada semua pembaca..ecewahhhh
Hihi

Ok serius.. Aku susun 10jari mohon ampun dan maaf andai tanpa sedar terguriskan perasaan korg

Ingat kot ramadhan tahun ni aku da resign..hahaa rupenye masih koje..hahhha
Bos la ni suh aku sabar sikit lagi..

So tahun ni xmo jd mcm last yr beli makanan buke peluh2 berkejar mcm amazing race kt pasar ramadhan..maka nye aku dgn bijak telah oder service Mangkuk Tingkat kt jiran area puncak alam tu

Hihi syiok woo tgk list lauk2 yg akan aku dpt
Makcik otai plak tu yg masak..
Sehari ada 3 lauk RM 15 skali nasi utk buke posa

So 1bln ni mmg dapur nyala api utk perangat lauk sahur je..bahagia hidup ku
Hehehee

Kesimpulan nya, jgn la terkejut kalo bulan posa ni aku gemok kembali ye :)

Ikhlas daripada:
Budak gemok hepi dpt makan sedap

2 comments:

Unknown said...

SELAMAT BERPUASA KAK SYANA. SELAMAT HARI LAHIR UNTUK IMAN .. KISS DARI EEDA UNTUK IMAN .. :)

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

slmt berpuasa syana n family...

wahhh best la ada service gitu..tk yh pk nk msk per...huhu