IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, June 1, 2015

Facial di Herbaline

Helloooo semua
Ni kesah #trowback minggu lepas ni

Al-kisah nya muka aku ttibe diserang jerawat... 2 ketol yg besaq pulak tu
Tu ok la lagi.. bkn panau pun kan.. jerawat je

Yg aku pelik smp buat aku gedik nk pegi facial ni sbb kan jerawat aku ni dia tumbuh besar pastu dia masuk ke dalam
Last2 mata xde, tp keras jek area situ

Ha tu yg risau terus buat facial..


Cari punya cari, jumpa la spa bernama HerbaLine ni
Kat Komplek Karamunsing


Sampai2 terus dia served teh sedap
Hahaha x tau teh apa.. mcm air mata kucing panas pun ada
Sedap tak cukup 1 cup kecik tu

Aku pegi dgn Nana.. dia ni jiran aku kat sini
Suami nya pun koje BNM.. juga surirumaj mcm aku... so ini lah geng aku kat sini


Tempat ni simple je.. takde la bali2 sgt ke
Tp bersih dan staff sgt friendly

Aku selesa la facial lat sini

Mmg lepas 1week buat facial skrg muka aku back to normal
Tak la flawless tp xde la jerawat besar yg tenggelam ke dalam

Sekali sekala manjakan diri apa salahnya kan
Anak2 kat sekolah time ni
Dapat lah menjadi normal sejam 2 sebelum menjadi monster balik
Hahaha


Ok bai


1 comment:

Cik Lily Putih said...

lama tak pi spa.. teringin jugak la ek