IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, May 6, 2011

Happy Mother's Day

ok sume pun tau kan AHAD ni hari ibu???
ke ade yg tak tau..sadis ok :p

hari ibu ni xde date yg tetap..tp dia ikut ahad ke 2 bulan may
:-)

ok hari ni aku nak buat special entry utk orang yang aku sayang

1st ofcos MAMA kan..
dulu time kitorg kecik2 mama ni sgt garang ok
mmg aku la selalu kena sebat pakai getah paip la..kire mmg garang la
kalo kata kena marah mmg tak berani nk jawab

bukan hanya xmenjawab nak angkat muka tgk pn takut ok
kalo tgh kena marah tu terpacak la ko tegak depan dia..andai kata ko pusing membelakangkan dia siap!!!
tu dulu :-)
sekarang ni dia la MAMA yang paling sporting aku rse
mmg untung la adik2 aku 2 org (MAI & SADIQ) tu

nak ikutkan banyak dosa aku kt mama
lagi2 time darah muda dulu2, asyik la nak melawan
time tu rse diri sdir je yg btol..sampai aku pernah lari dr rumah tau
huwaaaaaa nyesal ok
banyak air mata dia tumpah..mmg berdosa sgt aku
harap dia ampunkan dosa2 aku

ok tu part sedih..part gembira plak ek
aku kalo ade ape2 event ke kan, kalo xde bajet beli baju baru
sure aku pinjam baju mama..hehee
sampai skrg ok..
kadang tu esk ade event ape2, malam tu gedik2 dtg umah mama selongkar almari
mama mmg sgt supportive!!! hahaa
banyak aktiviti aku bleh buat ngan mama
ko ajak jek dia gi mana sure on jek
pegi karok, tgk wayang lepak2 makan soping sume tu no hal punye

Mama, there's never been a minute I wasn't glad you were my Mom.
Love u!!!

Happy Mother's Day
means more than flowers and gifts
It means saying thank you
It means I love you
You are my mother, my friend
Today is your day!



ok ni utk Ibu Mertuaku plak :-)
ade 1 benda aku xbleh lupa tau
dulu time aku kawan2 ngan syarul diperingkat yg lebey serius, Mak ade call aku
dia ckp btol ke aku & syarul la sume kan
pastu dia pesan, dia tak kesah janji sape yg syarul pilih tu boleh terima dia & family dgn ikhlas
oh ttibe sebak aku ingat benda ni

sepanjang 6 tahun ni, aku tau banyak gak dosa aku dgn Mak
aku da cuba jadi menantu yang baik tapi kadang2 tu mcm tersasar sket kan
orang kata masih dalam tempoh nak sesuaikan diri

Mak aku ni sgt prihatin pasal anak2
dia akan call hari2 untuk tanya kabar..aku jek sekarang ni jarang call dia :(

Mak, walau saya tak pernah ckp face 2 face, tapi percaya lah, saya sayang mak!!!

Selain tu jugak, aku nak wish happy mother's day untuk:

1) semua mak2 sedara tersayang:

-maklong nab, maklong z, makngah, makmok, mak uteh, mak anjang & sume mak2 sedara aku aku *mmg ramai :p*

2) semua kakak, kakak ipar kakak sedara adik ipar
- kak phira, kak ina, noni, jaja, kak ajai, a-girl, min..sape lagi ek..

3) semua readers blog syanasaid :-)

dengan ucapan:
semua orang adalah the best mom in the world untuk anak masing2

8 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

hepy mother's day to u too...

mya said...

selamat hari ibu syana..

iduraz said...

memang sebak sesaja kalau ckp psl mak/ibu/mama atau seangkatan dengannyer..happy mother's day juga buat syana!

qemaishak said...

Selamat hari ibu kak..
Moga kita semua jadi ibu yang terbaik untuk anak masing2..

Anonymous said...

tetiba sebak baca articel nih..sob..sob..~ ilia

puanstoberi said...

camat ari ibu utk Syana jugak :)

Unknown said...

Happy Mothers day dear....

WATIE said...

happy mothers day kak!