IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, May 24, 2011

Kelas Felt Craft

morning!!!
fuh sunyi gile blog aku ni :p
1stly aku nk cakap e'm soriiiii sbb jarang BW skrg ni
nak kata bz sgt idok ler...cuma lately ni kepala aku serabut sket
sbb ade 2 lagi event utk bulan mei ni tak settle lagi

1- family gathering sabtu ni kt PD
2- bday encik syarul 31/5 ni
so dlm kepala asyik dok pk idea2 baru..hahaaa

ok ni nk story pasal hobi aku yg aku canag dulu2 tu
Felt Craft
hari ahad lepas, aku sempat attend kelas jahitan felt kt Kolej Komuniti Shah Alam
bertuah sgt sbb berpeluang pegi kelas ni da la bayar murah
sbb under kolej komuniti kan
ni antara yang hadir kelas tu
utk modul hair clip ni cikgu dia ade lah dari http://www.chomelcraft.com/

sgt2 best kelas dia..so alhamdulillah ade la ilmu2 baru yg aku dapat
ni anak watie : http://iswatie.blogspot.com/
baby hana..comel gile dgn hair clip bunga :-)

ni je hasil yg aku sempat snap
pastu ade la lg 3 bentuk hair clip kot yg dia ajar
insya Allah lepas ni akan mula balik hobi aku ni setelah lama stop
sbb pindah umah ari tu kan..pastu ni da attend kelas, rasa lg semangat la :-)

kalo nk tau lebih lanjut pasal kelas2 kt Kolej Komuniti ni, ko google jek cari website kolej tu
atau pun ko mintak la belas ihsan http://iswatie.blogspot.com/
kot2 dia tau ape lg kelas yg ade
sbb dia pensyarah kt sana

*kepada sape2 yg aku pernah janji nk bg felt ni, harap maaf ye
insya Allah bile aku da start buat balik ni, aku akan tunaikan janji aku

yang aku ingat, aku janji nk kasi damia anak nye nana tu
pastu ade lg sorg tu, sape ek yang mintak butterfly tu *sile angkat tgn sape yg berkenaan.aku lupa nama dia*

-bye-

6 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

nak jugak...nak jugak...hair clip tuk amani....please..please..please...ko besan yang terbaik la...kekekkeke *ayat puji melambung kan...*

Dee said...

dee pun nak..hahaha..saja mendengki..sya..ur en syahrul pya birthday samalah ngan dee...hihihi..

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

comel laaa..hehehe
bila nk citer umah baru,,,hehehe

Anonymous said...

sy yg mintak butterfly tu nama sy nadia.. ;))

sW33tdARLiNG said...

wahh ada felt class erk.. kain fax saya satu tong tu, tak terusik dah tuu, apa nak buat...? hahahaha

Suziey Ahmad said...

aku xpnh minta..baru nk minta bole? ekekeek;D