IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, March 12, 2013

Alhamdulillah Syamil Iman kembali ceria

hai semua!!!
tq sgt2 pada kawan2 yg tny psl iman...
syukur lepas discharge aku yg jaga iman sdiri kt umah
lebur cuti 2 minggu...huhu
takpe la.. yg penting puas hati dpt jaga iman smp dia betul2 ok

luka dia pn da tinggal parut je.. makan dia mmg aku jaga sungguh
sbb tu lekas baik luka dia

pegi follow up jumaat lepas pn doc kagum tgk iman..siap tny aku pakai petua ape smp luka iman cepat ok gitu

aku guna bio oil je.. pastu jaga makan

kalo lps discharge tu aku anta dia gi nursery terus, mesti x brape ok kot keadaan dia
ye la makan sume bkn bleh kite jaga
silap2 yg gatal sume dorg bg kot

so aku mmg x ralat lebur cuti aku tu

ni wajah2 iman terkini
tu yg rambut pendek tu br potong jumaat lepas...
sian tgk rambut panjang rimas dia
ni lega sket tgk pendek
even mcm x kena je iman rambut pendek
hihi
kurang manis iman rambut pendek..

rindu syamil iman umi ni

12 comments:

Falsya said...

wahhhh..iman betul2 dh sihat laaaaa....yeayyy!!!!

♥cikmOt♥ said...

alhamdulillah...anak sihat mama pun happy kan...

♥ Wina ♥ said...

alhamdulilah..

yalah kan, demi anak² tak kisahlah cuti habis ke ape..janji anak sihat kan beb??

Zura@Iwan said...

alhamdulillah syana...

berkat seorang ibu mjaga anaknya kan..kita rasa puas hati bila anak dh baik sepenuhnya...baru lega nk hntr kt orang...

nk buat cm mn, tpksa la cuti..kdg2 org lain kena gak memahami..tmbh2 majikan kita....:)

tahniah syana...semoga iman mjadi anak yg kuat!

AdanyaKauUntukku said...

iman dah sihat ye..alhamdulillah

Nana said...

lega rasa kan anak dah sihat

Nad MamaZN said...

Alhamdulillah...
Bio oil tu sapu masa butir butir tu dh kering ek?

Amanda Suria said...

alhamdulillah Iman dah sihat..umi pun senang hati...

qemaishak said...

Alhamdulillah...bio oil tu blh hilang parut ek kak?

SyaNa said...

haah korang bio oil sgt bagussss
aku pakaikan iman masa bintik2 da kering

eeda haziq said...

WAHHHH..rindunya kat syamil iman ... Alhamdulillah.,lpas ni blh la taw perkembangan iman ngan umi die.. :)

watyz said...

alhamdulillah.. dh sihat dia.. makin ceria... :)