IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, September 23, 2014

Merantau ke Sabah

As salam... Fuhhh finally apa yg ditunggu terjadi jugak
Dari awal tahun aritu dapat berita dari syarul katanye kena pindah sabah

Tik tok tik tok tarrraaaaaa skrg aku ada kt sabah dah :(

Tak tau nk react mcm mana.. Ada rasa hepi ada sedih ada excited ada down
Utk bina saving mmg excited dpt stay sabah.. Byk bleh menabung
Tp bile fikir jauh dr semua yg aku sayang terus down

Fikir rumah home sweet home aku yg x sempat nk deco2 after renovate tu rasa down je sbb ada org lain sewa

Fikir pasal family yg selalu sgt berjumpa.. Skrg nak jumpa ntah bile kena tggu tiket murah dan RM tebal.. Down!!!

Takpe slow2 kite bina keseronokan ..hehe

Skrg tgh mode holiday kt hotel..blom masuk rumah lagi kt sabah ni
So emosi masih stabil sbb rasa “alaaaa pegi holiday je”

Ok nnt aku kena rajin tulis blog balik

7 comments:

mama tisya said...

tkpe feel2 holiday dlu...hehe...aku esok fly ke sabah

Chekgu Azrine said...

best duduk sabah tau..hehehe

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

waaa.... selamat la weh...

Sidratul Muntaha said...

hujan emas negeri orang, hujan batu negeri sendiri
seronok woo
aku ada je kawan aku orang meru dok sabah..
dah makan tahun jugak kot..
dari segi baik tentang saving..
ko boleh enjoy puas2 jln n seafood heaven kat sabah
all the best beb

Gieyana said...

Sok2 klau km sesat ke sabah leh jumpa ko beb.:)

amiey lee said...

nnti ada rezeki aku ke sana leh la melawat ko heeeee

Unknown said...
This comment has been removed by the author.