IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, June 23, 2014

Bila surirumah rajin terhape2

Halloooo...
entry before ni aku cakap pasal kemalasan yg melanda aku kan

ari ni aku nk cerita bile roh rajin merasuk terhape2
hahaa

ni haaaa bile rajin sgt masak smp takde perancangan
main bedal jek masak ape pun


langsung tak balance kan..
dengan sayur nye takde.. pastu sup tak cukup sifat

ni la bile masuk kedai runcit, main beli jek tak pk ape
da balik rumah baru la ikut naluri sesuka rasa 
jd la menu tak balance camni

ini gambar lunch time da lama dah
aku ingat lg time ni kepala aku tgh serabut nk cari jubah pakai utk wedding cousin aku

tgk FB, jubah semua kemain mahal
smp nk dekat 200 hengget harga selai
maakkk aaiiiii....
tu yg sambil2 serabut pk bajet, last2 masak pn dok berkhayal sedar2 susun atas meja jd lagu ni
adoiii laaa...

*hari ni suami den takde, pegi outstation, so lunch just masak sup suhun jek semata
boleh la buat makan smp dinner 2 beranak.. malas aku nk pegi kedai cari ikan :p

3 comments:

ciknadrahismail said...

wah..mcm sedap je :)

Shalimar Yusof said...

amboi...byk lauk tuh...ada sayur lg best...

Sidratul Muntaha said...

masak time sahur
mmg heaven sbb boleh cadle light dinner dgn orang umah
wau wi..
ank2 tak kaco weih