IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, December 17, 2014

Khabar dari Sabah

Hai kawan2.... pejam celik nak dekat 3bln aku kat sabah ni
So far so goooodddddd

Makin gemok aku... hahaa itu duduk mana pun x boleh nk kurus

Tp mmg Sabah best la... aku da buang rasa sedih jauh2.. skrg dlm proses nak jatuh cinta dgn sabah
Hahahaa

Aritu blk bercuti 3minggu kat KL, hati asyik ingat kat pantai tanjung aru je

Jumaat ni insya Allah plan nk ke Tawau.. doa2 la semua berjalan lancar

Ok see u again...

Takde gambar entry ni sbb hp prob smlm kena reformat abis hilang semua gambar
Cisssss.... geram jek rasa

1 comment:

Nana said...

aku ketinggalan kete api ni..
xpe2 sabah best puas g jalan2 nnt g mabul ke sipadan ke hehe