IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, March 6, 2015

Produk Dari Sabah

Haii.... dah 5 bulan pindah Sabah baru la tergerak hati nak berbisnes barang2 dr Sabah ni.. setakat ni aku berani jual barang2 kering je..
Fresh seafood ramai yg nak tp x berani lagi nk amik order

Dah jalan menjual ni 2 hari rasa seronok sangat
Hahaha lagi laris dr jual handbag Coach *LOL*

Ni antara barang2 yang uols boleh pilih



Nak jimat postage better kongsi2 beli dgn kawan2.. senang pack dlm 1 box terus pos..


Ini 1st batch order dah selamat pos pagi tadi
2nd batch pun da selesai beli tadi
Nxt week pulak pegi pos

Kot ada yg nak order boleh whatsap: 0125021635
Atau tgk kat fb aku : sharina niza

Mana la tau ada yg ngidam kuih cincin, kopi tenom ke kan
Roger2 aku la ye ;)


3 comments:

Anonymous said...

wowww bagus2
aku lama dah ngidam kopok seaweed tu
nnt nk bli aku roger

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Madam N said...

singgah2 cuci mata