IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, June 15, 2009

Family day

setiap ari Jumaat mmg rutin sume anak2 mama berkumpul kt umah. balik keje pas maghrib teros cargas ke Gombak. aku mmg suke ari Jumaat sbb bleh jmp Sofea..
anak sedara len jgn kecik ati ye..makngah sayang sume nyeee..

tgj budak Sofea ni tido tipu2 sbb takmo tgk org..



nama saya adief..saya pandai senyum :)


ini la suasana umah mama kalo ari Jumaat.. penoh umah. umah pn bkn besar mana pun. tapi beshhhh..bukan selalu dpt kumpul gini



Jumaat ari tu kak phira belanja makan besar...alhamdullilah :)


tak tau nk update ape benor nye.. layan kan je la ye..aku bz ngan blog bisnes tadi..
blog korg pun aku tak sempat jengok. kalo aku jengok pun tak sempat nk tinggal komen..aku baca je..sowey nye korg..love u all

7 comments:

cik helena said...

ehem,,saya nampak ejam di situ..haha

Mamamanja said...

kemain cik hel...
org cakap la.. saya nampak 'mama' kat situ :p

bestnya tiap2 minggu kumpul reramai cenggitu. dekat2 erk sumernya?

cintaKusayangMu said...

tu nmpk cm gaya rojak buah..tul ke tu??adeh..sedapnye..

Liana Manjaku said...

Syana...comel itu budak! Hensom dia senyum oi....

SyaNa said...

helena~ tajam mata mu :p

mama~ mmg meriah..ala aku ngan kak phira je pun yg dok asing

qis~ rojak?? mana?? bukan la..tu sume lauk pauk tu

kimmi~ encem kan..hahaaa

watie said...

besar tol brus gigi sofea..haha. sgt tkut ble sofea kecikkn mate die..mcm nk mkn owg.

Anne Zain said...

Byknyer lauk babe....rase lapor aku..hahaha