IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, June 5, 2009

Langkah kanan

semalam drebar opis dapat claim OT nye. amboii banyak pulak OT dia bulan ni. so dia dgn baik hati belanja aku & kim makan. yg aku hanginnye aku da bedal 1 bungkus nasi lemak sotong perot kenyang lagi. so agak rugi di situ.kenyang smp tahap aku tgk menu tu pun mcm takde napsu. mmg rugi woooo

jadinye hanya drebar (Man) & kim saje yg ngoder.
ni kim punya. benornye kim order ade shrimp tapi dpt2 tgk shrimp nye takde. so takmo banyak songeh telan saje la..so mmg suke kaco org makan. so aku rse la sket. sedap tau sos dia..


yg ni Man punya. dia 1st time makan tempat gini.so agak terkulat tgk menu..hehee kelakar dok bincang menu ngan kim..aku sound dia suh bwk bini dia makan sini..sbb tak fair la kan dia belanja kami ber2 tapi wife dia tak pernah sekali pun masuk makan tempat gitu..



aku oder ni saje..fridays sundae..mmg sedap ko..haros di cuba...


see kan aku cakap sedap gile..licinnnnn



ni la Man yg baik hati belanja. tq..tq..



aku & kim..


sure aku rindu saat lunch ngan kim lepas ni..
-pusing kepala

6 comments:

M@L@ said...

mmg langkah kanan.. wat x membuang dulu baru g mkn... rugi2..
tp ok gak mkn aiskrim..

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

mak aihhhhhhhhhhhhhhhhh mmg rezekieeeeeeeeeeee tue ;-)

mama tisya said...

wei mkn sundae friday's lg..yum2..aku lapoo...ekkekeke

cintaKusayangMu said...

amboi...best tul la dia....ader org blanje....menu pn mengancam lak tu...

I-sya said...

best ooo... org lanje. tmpt high class lak tuh. tp tula.. suh drebar tuh bw wife dia lak. mau terangkat punggung membayar. :D

PHiRa said...

shana ni mmg suka pau org tau...hehhehe