IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, December 29, 2011

Makan Time!!! ~ Secret Recipe Wangsa Maju

da penat riang ria main, jom la kite makan
dorg sume da makan..aku & Iman je la kebulur :p

tapi kan..Iman ari tu dia mcm cirit birit..aku mula mcm suspen nk bawak dia jalan
so aku slow talk la dgn dia..

umi: Iman...nnt iman jgn oo..ook (berak) time jalan2 ek..
da balik nnt iman oo..ook banyak2..ok???

Iman: aa?? aa??? *blur*

tapi mmg dia tak berak ok..hahaha tapi yg kesian dia xmo makan
aku rse kalo dia mkan, sure dia berak..so dia mmg liat sgt nk makan

selalu mana ade dia xmo makan..sian gak aku tgk :(

sesi sorok badan gemok belakang wati :p



Tok Ma & Adief



wati & ejam share kek..



ice blended 2 cawan..share 4 org..jimat kan????



mama makan pie..*ye kot*


oder ni utk Iman & Adief
yang Iman xsuke roti..yang adief xsuke ayam tu..

elok sgt la tu..

*tp sbb Iman xde selera, so mmg xabis la..



aku suke tom yam SR :-)


kenyang makan :-)



8 comments:

A.H.A.D said...

lama tak makan tomyam sr

Iela Fazielah said...

ila pun mkn Sr gak smlm.... tp mkn kek je...

Dee said...

dee pun suka tomyam kung SR..hehehe..

eiyzniey said...

Waaaaaaaa...sodap nyeee!!
Teliur nini!

SyaNa said...

oh ramai gak suke tomyam SR ek
sedap kan

Anonymous said...

wei..aku paling suke kentang huruf2 tu..hahahaha

Unknown said...

disebabkan mini piza set, laki aku dh pangkah SR....sob..sob...mak sedih tau...

Anonymous said...

xpenah try mkn tomyam dia sedap ek