IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, December 29, 2011

Tutti Frutti - Kemesraan Terjalin :p

Morning!!!
ari ni keje setelah cuti lama aritu..
tgh panas kan enjin kasi roh rajin bekerja mariiii :p

ari tu kak phira belanja makan eskem tutti frutti kat sri gombak nun..
dia tukang belanja, so lebih afdal dia yg amikkan
bukan ape, kang aku amik terover plak..


nummyyyyy....ok la tak smp RM20.00


mashmallow tu aku yg punye!!!

yup aku mmg suke mashmallow :-)

sbb rasa mcm comel jek rasa dia..wangi2



yang lain sedang menanti penuh sabar :p


kite serbu!!!!!!

hahaaa mesra idok????

yup 1 bekas tu kite share ramai2
sbb memasing da kenyang makan steamboat
so kite share2 je la dessert ni :-)


-sayang mereka!!!!-

8 comments:

Anonymous said...

mesra siot!! berebut2..hahahahah

mama tisya said...

mkn tuti frutti mmg kena share..kalo tk share mau kopak poket suar...hahaha

puanstoberi said...

aduyai... trend masa kini - tuti fruiti n popcorn garret. Dedua mahal nyer la hai.. :D

watyz said...

best nye makan reramai gini. mesra!!! (ala2 bob af. hehehhe)

♥cikmOt♥ said...

ishh...ni yang tak sabar nak nek keje ni...hehehe

Falsya said...

tutti frutti sedap tp mahal bebenor..comel je makan rebut2..ehh,syana duk sri gombak ker?..

Dee said...

perasa apa best? dee amik red velvet ngan almond tak sedap..kehkehkeh..

syanasaid said...

Falsya~ mak aku dok sg pusu :-)

dee~ aku suke coklat..ade sekali tu amik perasa buah stoberi xsedap masam..