IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, April 27, 2012

Char Koay Teow terbaik kat Subang USJ

Morning!!!
meh sini nak share ngan korang port layan CKT yang best kat Subang USJ sana
tapi sori la wei aku xpasti tempat ni kt mana
heheee sbb tau2 da smp jek :p

yang pasti berdepan dgn stesen minyak (Mobil dgn Shell) kalo tak silap aku la

tu ade no tepon brader chef ce try call tny direction



sebenarnye ni member Syarul..sekampung deme ni
selama ni syarul dok sembang jek ngan aku ckp CKT Bond ni sedap
mlm tadi baru la aku dpt rasa

Tukang buat CKT bernama BOND

Tukang buat air bernama asyraf
dua2 pn bersahabat :-)

tapi mmg CKT dia sgt2 sedap
ala2 mcm makan kt Mali's
aku oder yg biasa..

syarul oder special..ade lebih udang segala
pastu up telur mata
so aku sudah jeles dia ade telur mata teros dia bg aku setengah :p



iman tgk Upin Ipin
hehee ttibe bg iman berembun kan :p
sori la ye umi teringin nak makan CKT

sape2 kat area Subang, pegi la cari kot2 terjumpa hehe
tapi sennag jek rasa nye tepi jalan kan

2 comments:

Falsya said...

wahhhh..nmpk sedap..harus terjah nie..hahaha..

mama tisya said...

lpr weiiii