IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, April 9, 2012

Triple Chicken Sensation Pan Pizza

ok ok kali ni entry gambar pizza..hehee
saje jek nk tayang gambar lebih2 :p

ok ni iklan dia :-)

ni tukang makan :-)
aku amik set yg ade 2 air + 2 sup + 4 roti + 1 regular pizza
RM28.90
tapi sebab aku tukar 1 air mountain dew kepada air sedap kaler merah2 atas tu
makanye, kena up RM1.90
harga sebenar air tu RM5.20 :-) untung di situ
set termasuk sup 2 + roti 4 keping *1 da kena ngap*
sedapp garlic + herbs bread tu makan panas2...

pastu up Triple Sensation Platter
RM9.90 kalo add on dgn set
jimat lagi :-)
ade fries + Chicken & Cheese rolls + Cheesy Pops
aku ngan syarul suke Chicken & Cheese Rolls
ok star of the day!!!!
pizza serunding..hehehee
chicken floss + dgn mayo *kot* mmg sedap
tp sebabkan da kenyang mkn yg macam2 atas tu b4 pizza smp, makanye makan pizza xabis
tapau la kite
ade lg dlm esbok opis aku tu ha..hehee
esk lunch makan pizza la..sbb td silap pegi kuar makan plak

oh kat pizza kids eat free :-)
so iman aku amikkan spageti carbonara
sedapppp...ni pn aku ngap jugek..hehee
so total sume2 tu hanya RM47.20
tak smp RM50 khenn????
berbaloi2 ok...

8 comments:

♥ Vna ♥ said...

memang nk try nih tapi x sempat jek...

eerrrr baru tau kids makan free kat pizza :-)

SURIA AMANDA said...

lama dah aku x makan pizza..kena ajak cik abg ni

ZSqueenbee said...

ooooo tidakkkkkk....sye ni pantang pizza hut kuar pizza bru harus cbe..hahaha...tp skrg xde bajet..cnne ni..tidakkkk...haha

Anonymous said...

,urah ek
aku benci pizza hut skang mahai nak mampos
aritu makan 10 org sevis cas dekat 20, kat piza wangsa maju mana taknya dia layan mcm otel tros mls nk g situ dah

Unknown said...

pizza hut kt tg malim x sedap...hukhuk

Unknown said...

tak rasa lagi....nanti nak kena trylaa...

mama_umar_maryam said...

smlm kan syana,kitorg lunch kt pizza hut,tp kwn aku ngade nk mkn spageti plak,klu x mmg aku nk order pizza 3D nih,hehehe

Myra Jay said...

Ok tu berbaloi..

Myra suka gak p Pizza upgrade air sedap..heheee