IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, April 2, 2012

Lunch ari isnin

lepas da puas melantak on weekend, so marilah kite sedar diri ye

kalo ikut tekak, mmg sedap la nk mkaan nasi campur ke kan...tp sodar diri :p
so ini lah lunch aku tadi


aku da ketagih salad tu la..kalo bleh hari2 nak beli kt mercato

salad ni da siap basuh, ko just campurkan dressing dia jek

pastu gaul2 kasi rata
siap!!!!

roti tu, aku beli yang gardenia baru tu..sedap ok roti dia..

ok la yang penting konyang!!!!

5 comments:

Falsya said...

simple je lunch ko tp nmpk sedap gak..canner?..

LYAfrina said...

wah..ni msti diet kan

puanstoberi said...

alahai..besnya kalo aku dpt buat gini. tp cena?? aku ni tak makan sayo. sobsss

Unknown said...

sedap tp nk nasi juga...

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

menu sihat bangat nieh ;-)