IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, April 26, 2013

Kenangan bersama Mee Celup

Salam sejahtera semua!!!
hihi... mcm meskut kan kita ni.. kejap ade kejap hilang
:p

skill mengarut di blog dah tumpul 
so kita tak yah ngarut2 kita cakap lurus je ni ye

eh eh.. nape kita2 ni??
hahahaa *pangggg diri sdiri*

dialog bersama suami ketika dinner

isteri: iskhhh rindu la nk tulis blog
suami: ntah nye... tulis la sikit2... jgn la hilang terus camtu

*eh eh.. laki mak ttibe jadi pompom boy suh update blog*

isteri: da la kat realiti xde ramai kawan.. ttibe x aktif blog ni terus mcm xde kawan 
*wahhhh cerekarama sungguh*

suami: dulu kata suka menulis.. pastu ni tak menulis da ..
isteri: *terus keluar camera*

ok ini 1st pic nk kasi membakar semangat aktif berblog

nama dia Mee Celup
mmg feveret aku ni
sbb simple jek sup dia...


eh eh... abang botak...
lama korg tak tgk abang korg tu kan..hahaha

budak kenit tu pn da big boy skrg 

itulah kenangan saya bersama Mee Celup 

*berdoa entry seterusnya bukan sebulan kemudian* 

6 comments:

Nad MamaZN said...

Tu tgh bace doa ke apa tu... Hihi
Hepi wiken! :)

Afne said...

ntahnya... aku pn rindu nk baca celoteh ko. mee celup tu apa isinya? mcm isi perut lembu je aku tgk.

Waney Zainuddin said...

katne nak makan mee celup ni?
WaneyZainuddin.com

watyz said...

weh!! rindunye kat ko.. sedap x mee celup tu?? kat mana tu??

Amanda Suria said...

Aku pun hantu mee celup nok...hurm..craving sudah..

eeda haziq said...

KAK SYANA.. HARI2 JALAN2 BLOG KAK SYANA.. TPI XDE ENTRY BARU. SEDIH. BACA ENTRY2 LAMA JE.. HUHU. JGN LA STOP BERBLOG .. ;"( (SILENT READER)