IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, May 7, 2013

Syukur Alhamdulillah

Hai semua :)

Syukur tercapai gak hajat syarul nk pegi umrah dgn abah dia..
Ikut hati aku ni mmg nk pegi..tp Iman ni kecik lg kot x sesuai nk pegi

Ala.. Dia pegi da lama..hihi lusa da balik sini
Hahaha bagusss baru nk update kan??

Sejak2 Iman da besar ni, dia byk la faham perasaan umi dia ni..kalo umi nangis rindu papa nnt dia just pandang jee pastu senyap x ckp ape..nnt kang tgk umi da ok dia try buat lawak kasi kita gelak..hihi sgt macho la iman ni..hahahaa

Tp letih gak la nk jaga sorg.. Ni paling lama kot syarul pegi aku kena handle sorg2

Tak sabar nk tggu suami balik..nak mandi lama2..hoiii ingat senang nk tinggal kan kenit tu kt luar aku mandi?? Kejap je ok pastu kang buat2 panggil aku la..
Ketuk2 pintu la..hahah potong terus nk feeling2 dlm toilet

Ok c u next entry :)

10 comments:

AdanyaKauUntukku said...

akak pun nak pegi satu hari nanti
nak bawak anak-anak juge
biar satu family pegi.....

doakan akak ye......

mama leen said...

bestnya.. :)

Iela Fazielah said...

bestnyer!!!!

Amanda Suria said...

Alhamdulillah dah selamat dia kat sana...

ALoNa CintamaniszLite said...

alhamdulillah...sampai dh syarul ke sana ye..

**bagus iman ni...pandai dia jaga hati umi dia, hehe..

eeda haziq said...

Alhamdulillah.. ok ..eeda tunggu next entry akak taw. :d

watyz said...

alhamdulillah... :)

qemaishak said...

Alhamdulillah..
harap sangat suatu hari nanti dapat sampai kesana..

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

alhamdulillah...semoga satu hari nanti kami sekeluarga mampu jejakkn kaki ke sana...amin...

Myra Jay said...

Alhamdulillah..
Moga mendapat Umrah yang dirahmati :)