IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, December 24, 2013

Syamil Iman 3 tahun 5 bulan

Hai semua... nak story pasal anak teruna pulak..lama x de cerita dia kan..

Besar budak ni..mulut jgn ckp la, macam org tua kadang tu.. apak nya selalu ckp iman ni "org tua terperangkap dlm badan budak kecik" hahahaa.. adoiii sungguh wei..
Pelat dah kurang sikit kalo dlu time pelat tu lg la kelakar je aku rasa..mcm org tua ckp pelat..

Pastu ko jgn la nk ngumpat sapa2 dpn dia, silap2 gaya nnt dpn org yg ko ngumpat tu nnt dia btau blk ape ko ngumpat tu..hahha bahaya weiii..sgt kepochi ini budak

Tp bab suh tolong tu dah bleh harap dah.. tp kadang tu sekali ckp dah buat ape org suh..10kali ckp baru buat tu mmg selalu..hahaha xpe lah janji dia nk tlg kan..

Bln 1 ni dah nak start anta dia tadika..tp smp pagi ni x decide lg nak anta tang mana..lusa baru nk gi survey dgn apak nye..kat puncak alam ni apa jek yg ko nk harapkan..x banyak pilihan tadika yg ciri2 aku nak :(
Islamic, English & Creative..

Hari ni iman aku anta gi nursery lama dia..selalu gak aku anta saja kasi chan dia berkawan, dok umah boring..kalo aku ada keje byk nk buat mmg aku anta dia..kalo aku nk berjimba pn mmg wajib anta..even aku dok umah skrg, berjimba tu perlu utk aku..nasib suami baik hati bg izin..ye lah aku dok umah bkn goyang kaki kan, dgn keje umah dgn bisnes aku tu mmg letih gak kadang tu..hahaha alasan sgt kan..padahal mmg kaki berjalan..

Okey lah nak pegi buat kepek popia sira..ada org order 20 balang..fuhhh pinar mata nk gulung.. alhamdulillah rezeki dari Allah

2 comments:

Nor Suhada said...

alhamdulillah...seronok tengok anak kak syana..moga menjadi anak yang soleh,,,amin

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

hai syana..
lama tk nmpk ko kan..
hrp2 ko n family sihat...

Iman dh masuk 4thn ye..
nk masuk tadika dh ye?
bsr dh ha..ingt dl ak jumpa ko n family kt IKEA..Iman kecik ag..hehe

now bsr dh encem...hehe..