IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, June 5, 2014

Hallooooo...

Gila bersawang
*aucchummmm*
hahahaa.. 

Ntah ada yg minat lg nak baca blog aku ke tidok... tp dengan penuh berazam, aku TIDAK akan close blog ni.. bior dia bersawang tebal sekali pun

sebab banyak kenangan aku di sini... kenangan dgn kawan2 pun banyak
rindu 1 ketika dikelilingi dgn kawan2 alam maya yg sayang diri ini... hahaa *ok jiwang ttibe*

slow2 aku akan jelajah blog korg, banyak yg aku tertinggal :(


Ini wajah terbaru aku... weiiii aku yg tgh tu la...
takkan la yg kiri jelita tu kot..agak2 la lama tak muncul ttibe aku jd super gojes gitu kan
hahaaa

saja pilih gambar ni, sbb tersorok kebesaran akku
aku xmo la korg terkejut melihat tumbesaran aku yg sgt sihat :-)

ok jumpa lagi... banyak sgt nk cerita kt sini utk kenangan masa depan

5 comments:

Mya said...

menyepi 5 bulan kau ek..
ala2 artis gitu hehe..

ok sila update laju2.
aku masih setia baca blog kau :)

Chekgu Azrine said...

happy blogging back

nad said...

nampak slim jek mana ada beso hehe

Iela Fazielah said...

tulah sian blog ni...terbior...

Nurul Says said...

welcome back