IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, May 22, 2009

Aku hepi lagi...

hahahaa..ramai yg tanya nape aku hepi...knape ye?? takde ape la korg..aku masih tak peknen..kekee sbb aku tau ramai ingat aku ade gud news...kalo itu berita nye mmg aku buat special entry siap ade gambar baby comel lagi..mcm baby yg cik hel baru lahirkan tu..hahahaa

td lunch aku malas mau turun..so call delivery saje..bukan mcd tau..tp kedai bawah opis aku ni ha..senang je kan...



owhh ape tu???



aku oder fish & chip...


tapi tak abis pun aku makan..ade byk lagi ni ha...perot aku ttibe rse tak selesa..
aku 2 ari tak mkn pati ikan haruan tu..mlm td tido pun aku tak selesa..rse sakit2 sket...


tu yg azaja ajak aku gi OU lunch td aku tak berani..kang mlm kang aku bising kt syarul sakit...sakit....

tapi mmg aku kena gi beli baju..nak pakai ahad ni ade bday party + wedding member pcm..aku setiap kali ade event mmg suke beli baju baru..hahahaa lagi2 tuan umah tetapkan tema kan..haros la ikot tema...so tahan sket la perot ye..jgn la sakit..kang syarul tak bg pegi mlm kang...


-aku da makan polleney-

6 comments:

Mamamanja said...

org hepi men order jerk erk?

cik helena said...

haha,lahirkan anak taktahan..haha

kak jgn ganas2 sangat ye.,risau gak tgk akak ne..ritu kemain lagi gelak..hehe

Afne said...

nmpk sedap le syana. br smlm eddy request.. yang, bila nk buat salad buah lg?

SyaNa said...

mama~ releven tak? :p

cik hel~ hiks..akak mmg suke gelak besar2

afne~ laki aku mmg tak mkn salad2 ni..

cintaKusayangMu said...

wah..leh main orde2 lak ye...
bestnye nk cuci poket ye...nk itot....hehehe

Anne Zain said...

bestnyer oder dpt packing camtuh...kat sini jgn harap..seme kai plastik..hahaha