IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, May 19, 2009

Ketagih pegi rasta...

heheee..ape2 la syana oii...
semlm pas blk keje aku ke rasta lagi..mmg sian laki aku dpt bini malas masak..lama oo tak masak2...
pastu rasta tu mmg sehala jln blk umah..teros singgah..walaupun mahal sket dr kedai depan umah tp sedappp..

nasi goreng USA syarul RM8..tp banyak gak portion nye..sesuai utk org yg kebuluran cam syarul..licin ko..



syarul da makan nasi suku pinggan baru aku oder soto ni RM6..bleh tahan byk gak..mmg tak abis la aku mkn..sbb kenyang makan time dating tak hilang lagi :p




pasni entry makan2 aku nk letak harga sekali la..atleast korg bleh tau brape rege food kt tempat2 tu..kalo ok bleh pegi kan...ala2 mcm Jalan2 Cari Makan la ni..

hari ni nekad nk masak suhun sup..nk beli bahan kt pasar malam..harap2 jadi la..aminnnn





12 comments:

Anonymous said...

aduh...
sedapnya..

TiNiE said...

ishk,
lama tak pekena sik goreng USA..
cam sedap melampau jer nampak rupaparas dia...

mama tisya said...

sedap ke wei..time lunch ada tk??

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

kena terjah gak nih.. tapi cam jauh je dr putrajaya ni haa..

SyaNa said...

idza~ mmg sedap...sila la toraii

tini~ mmg begitu la rsenye.sedap melampau..

erryn~ aku tak sure plak la wey..tp kalo dr opis aku tu dekat jek..lalu hway penchala link tu

SyaNa said...

mrs K~ jauh yg amat wey..tp kalo saje2 mau jalan2 ok la tu..dekat je ngan OU..lepas mkn gi soping plak..

M@L@ said...

npk sedap nasi goreng USA laki ko dik..peberet akak tu..
sama lah kiter.. akak pon dah lama x masak.. asyik beli jer...

SyaNa said...

kak mala~ mmg sedap kak..sye pow sket je sbb dia kebuluran..hehee

cik helena said...

rasta ttdi ke ni??

SyaNa said...

cik hel~ haah kt ttdi..moh la dating2 nnt

Ayu Jaffar said...

waaa sedapnya....

nasi goreng tu byk kuahnya...setuju sgt syana letak rege sekali :p

mummy aryan syamil said...

ilanggg la diet kawan aku nehhhhhhh