IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, May 18, 2009

Jumpa Blogger Itu....

lepas celebrate bday mama aku ade jemputan kt umah bakaladikipar kt putrajaya
aku gerak kul 8mlm...sesat la sket...tp aku berjaya smp umah dia tanpa suh dia amik & tanpa tepon dia pun tanya jalan..terer gak aku ni kan :p

smp umah dia kul 9pm..sampai2 teros begambar...


tggu puan fieza sket punya lama..bleh plak patah blk umah member dia amik wallet tinggal ye...hehee

qaisz yg tak sehat...sian anak ko kan...



demo produk yg buat aku teruja..sbb aku suke water filter tu..murah + senang nk bwk gi mana2..ala2 mcm jug air kekdahnye..



en. cerpelai di paksa buat sesuatu...



tuan umah yg sgt chomel...konpem la ni bleh jd adikipar :p



menu nasi lemak sedap....




kaum lelaki tgh bemesraaaaa



sesuai ke kami jd adik & kakak ipar?? hahahaa


aiyoooo cameramen senget2 amik gambar..pening nk tgk...



pestime jumpa dorg ni..agak malu aku...




owhh ade sesi penyampaian hadiah jugak...utk pengomen tegar ke-2 cik helena....




pengomen tegar ke-3...puan fieza.....




hadiah tak seberapa...hope korg suke ye...


suke la jumpa member2 alam maya ni...tp mmg malu la..selalu dok sembang dlm ym..lain la kekdah borak nye..hahahaaa
-tak tau nk buat penutup-

10 comments:

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wahhhhhhhhhhhh bestnyerrrrrr spt jumpa member onlinesssssssss ;-)

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

hahaha...
time kasih erk bag itteww
aku sokaaa..

pestime jumpa korang..mmg best..
aku pon malu gak..
tp oleh kerana ko sorang yg peramah..
ilang "kemalua" aku..
upsss..

cik helena said...

hehe time kasihhhh!sgt cantik beg itu!suke2!

saya pon malu..tp kaksyana peramah..ilang sikit kemaluan tuan umah ne..haha(tiru ayat mrsfieza)

ok set jadi akakipar,,haha

saya curik gambo yer..nak buat entry..hehe

Gieyana said...

wahhh..besnyer..gathering2 nie! :D

mama tisya said...

amboi mesra gtu bkl adik ipar ye...awl2 dh baik ni..bodek ye cik hel...ekkeke..arini ada penyampaian adiah utk grand prize plak..tguuuu...kekekekeke

aku lak over mcm aku lak yg nk amik adiah..maaf la ye...

~ Puan Yann @ Mamahulk said...

syana... ko dah slim ye syana...
gambar yg last tu aku suka....

M@L@ said...

celonok nyer...dpt jumper kwn blogger... malu ker?? kalo dgn akak mesti adik tak malu nyer seloroh jer akak nie..hehehhehe

cerpelai said...

Echah laa ni.. Sebut-sebut nama gua suruh test menatang tu.. Eh?.. Nama gua cerpelai ke?.. Edehh..!!

Mamamanja said...

jongos amy...
tu la... rugi ler... yg dapat grand prize x datang plak hahahah

mama tisya said...

aku lak jongos...tgu entry grand prize sok2..ekkekeke