IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Monday, May 25, 2009

Cerita Malam Jumaat...

adoi sakit kepala aku ari ni..tido lewat plus dok nangis malam td..biar la ape nk jd..aku tak kesah dah..aku redha sbb aku tau aku tak salah...andai kata aku tak tlg dia 2 tahun lepas pn sure dia marah aku jugak..so sama gak..ni aku da tlg & aku mintak dia tlg aku plak smp jd mcm ni..takpe la..smlm aku ckp ngan kak phira mulai mlm td aku takde abah da..tp btol ke itu yg ade dlm ati aku..ntah la...yg pasti dia takmo aku jmp dia smp dia settle kedua2 kete tu..aku tak kesah...


ok lupakan kesah sedih yg ntahape2 tu..ni nk story ape aku buat malam jumaat lepas...aku tergedik2 ajak syarul gi OU jugak..nasib dia layan..hiks..

ni muka kami tgh hepi..tp ari ni muka aku bkn mcm ni..ngan mata aku rse cam sepet jek..



tgh2 soping tu bleh plak member syarul call kp result exam da kuar kt wersite kolej..cis beria dia nk check kt situ gak..tp tak dpt nk acess tenet..



aku bosan menanti...pastu menuju ke uptown dsara nk cr cyber cafe..boleh?? sbb nk blk umah jalan jem yg amat...sunggoh tak sabar la en syarul..da check nasib baik result amat cemerlang..so tak sia2 meredah cr CC..tahniah ye abg..


pastu ni ari ape ye..mkn kt jejantas sg buloh..sgt pekat kuah laksa nye..



aku mkn bubur nasi..sedapppp..aku lupa ari ape..sbb cuti kali ni mmg asyik kuar je kejenye..




yg aku ingat ni hasil rembatan soping kali ni...

seliper merah tu RM16..brg bodyshop tu 2 tu RM25..aku mmg jimat bab soping ni..brg mahal mmg tak soka...hiks..ade aku rembat baju kaler purple konon nk pakai bday party umah ayien..tp last minit tak dpt dtg...pastu ngan heels kaler purple jugak..mmg aku gile purple skrg ni..

-aku 1/2 day ari ni...mau rehat...


11 comments:

Ummi Nuhlan said...

syana..laksa tu nampak mcm syiokkk je....tapi malangnya....iamh xsuka laksa...

Gieyana said...

Syana ~ sama ar kita..aku pon dh gilakn purple ler plak! barang n baju mostly dh kaler purple ler plak!hahahaha...kita bleh wat group ler camni!

payiet said...

tang berjimat tu aku mmg tabik spring beb. Tak lupa ucapan taniah untuk incik choy. Bila mau open table? hohoho

Diarihatiku1976 said...

lawo kasut tu.. mana beli murah benonya...

cintaKusayangMu said...

sabar la ye k.syana...smoga Allah memberi petunjuk yg benar kt abah akk tu...

congratz la kt mr.syarul dpt result cemerlang..yeayy..yeay...

Anonymous said...

meleleh air liur aku tgk laksa kuah pekat tu..

cik helena said...

rasa nak pelok akak je sekarang ne,bole tak??

Anne Zain said...

aku suke gak mkn laksa...tp laksa dier je la ngan kuah..sayo2 susun cecantik kat tepi mangkuk...ihihi

Anonymous said...

pekat sngguh kuahnya...rasany amacam?kaw x?:)

Ayu Jaffar said...

tingin mkn laksa...pekat betul kuah laksa tu...mesti best :p

sabar yeeee!!! sedih dgr cite yana..:(

Mamamanja said...

terliur ngan laksa