IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, September 17, 2009

E-Card Raya

zaman da berubah...dunia da maju...so org skrg ni pakai e-card saje..jimatt duit kad & setem :)
di sini aku nk ucapkan tq pada member2 yg sudi bg e-card kt aku

Dari: Erryn



Dari: Fieza



Dari: Kimmi





Dari: Mar



Dari: Zai

aku pun nak ucapkan selamat hari raya kepada sume member2 yg baca blog aku ni..kot2 ade yg terasa ati ke ngan story2 aku ni ampun byk2..
kot2 aku ade terkasar bahasa secara tak sengaja pn aku mintak maaf ye..
pada yg aku sengaja sakitkan ati tu, maafkan jugak ye..
0 - 0 la kite..

4 comments:

Izza - Jiejah said...

selamat hari raya ..
kalau sudi dtg la rumah aku 27/9 ni.

no hp aku ko ada kan ?
calling² tau :D

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

Selamat Hari Raya Syana & Family ... Mohon maaf semua salah silap jika ada yer .. selamat bercuti & hati2 di jalanraya ;-)

ps: takder rezeki nak tyg kad raya ko tue kt meja ofis nieh .. hu..hu.. ;-(

Iela Fazielah said...

selamat hari raya syana.....

Anonymous said...

salam...ira amik yea kad raye nie...
nanti kalau sudi amik le kad raya kat blog ira jugak..
Selamat Hari Raya Aidilfitri...
mohon ampun zahir dan batin..