IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, September 3, 2009

Simple dimple

meh aku tayang ape yg aku msk ari selasa lepas..
sgt simple..sbb kari kepala ikan ari senin tu still ade lg. elok tak basi
so jadi la tambah ikan bakar jek
pastu upkan cili potong kicap


ikan bakar jelawat..saje nk bg korg leleh tgk ikan bakar ni..hehehee aku tgk pn rse nk mkn lagi ikan bakar


aku suke ikan jelawat ni sbb mcm berlemak2 sket ikan dia..mmg tak sehat la kan..tp shedappp


kari & suhun sup yg masih elok..



-iskh td dok sembang ngan kim psl raya..lg 2 sabtu je yg aku ade utk beli2 brg..kemas2 umah
sabtu yg ke3 tu aku da ade kt tepeng..adoii mcm suntuk je aku rse
ngan baju2 syarul tak beli lagi. aku takat baju kurung da siap da kt KG.
yg lg penting, aku tak kurus2 ni ape cite..adoiiii

korang da kurus ke??? jeles..jeles..

14 comments:

mummy aryan syamil said...

yang...
sedapnye ikan bakar..
bakar snr lagi puas ati kan..
aku xsuka kat param tuh..
bukan bakar,goreng tp kabo ikan bakar...ape daaaaa

~June a.k.a UmmyImran~ said...

Salam...

Ye tak ye syana, tinggal 2 kali weekend jer lagi b4 raya ek...banyak lagi yg x settle nih...huhuhuhu

Ummi Nuhlan said...

oic..raya tepeng..
tepeng mana ek syana
aku batu kurau..tapi xbalik..aku balik pahang..

SyaNa said...

shiera~ kak yang, mmg pueh ati la msk sdiri sume..

june~ tu la..aku pn byk tak settle

imah~ aku kt kamunting depan ISA tu. kalo ko blk bt kurau meh la umah MIL aku

Anonymous said...

argh..peberet aku ikan bako ni.kurus?ntah la ek xtimbang pon.heheh

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

kami nie x sopping lagie .. adehhh .. camner tue .. rasa cpt nya masa berlalu kan

Liana Manjaku said...

wa...ikan bakar... memang sedap.... Syana ku tengah nak kurus nie... Dah habis lemak ku sebanyak 7inci untuk 2 minggu nie. ada lagi berpuluh inci yang kena bakar lagi nie...hehehehe

zai@umiaiman said...

aku ni makin tombam ado ler.. hr2 makan nasi. mau idaknyer..

mAr@ZiEy said...

Syana..aku nak menjawab soklan tu yg last tu..

Korang da kurus ke??...

Aku mmg da kurus yg semakin2 kurus..turun 2kg bulan pose ni..[saje bikin syana jeles...hahaha]

payiet said...

ayok ko punya entri dari atas sampai kebawah sume pasal makan, bahya nih kalo masok sini diwaktu siang hari, nanges uolls

A.H.A.D said...

aik mcm sama je ngn menu aku tadi..ada cili kicap gak

Diarihatiku1976 said...

syana.. camner nak kurus.. kalau dah ko ni asyik masak yg sedap-sedap jer... ahaahkss

sararisa said...

kak syana...sara timbang minggu lepas turun 2kg...hahaha... sbb gatal gi tempah kebaya...haross la gigih berdiet...huhuhu

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????