IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, September 8, 2009

Ikan talapia

sabtu lepas gi Tesco aku borong ikan talapia
murah2 weyyy

smlm msk la ikan talapia sambal...adoiii tgk gambar ni kecur aku



pastu buat masak campak2 ayam + sayur campur sos tiram tambah sket lada hitam
jadi la 1 lauk..hentam jek kan



aku pny macaroni sup lagi :D
ayam tu aku letak part2 tulang jek..yg isi aku campak dlm sayur tu



adoii tgk kalender ni stress jek


raya da dekat..tp tak settle byk benda
brg baju byk tak beli lagi
pastu badan pn tak kurus lg
kekeeee
tapi aku try baju yg aku tempah kt NAGOYA tu muat
ok la kan..andai tak kurus pn jgn badan naik da la..
bior menten gini pn takpe

12 comments:

saveme_zero said...

syana..ksu pun sama. mgu ni br nak semak2kan pkran..cari apa yg patot..kahhhhhh

Anonymous said...

ala kak syana...lyz tgk akak kecit jek...wtpe nk diet2...hehehe

aRe_uDear said...

adeiii ikan talapia sambal my feberet ler.. sedap2x.. kecuq ayak liuq tgk ni.. adehh..

Liana Manjaku said...

sedapnya talapia... bestnya... nak buat ler... harap2 dapat ler ikan ni nanti :)

mummy aryan syamil said...

yang...
ritu pun aku masak ikan talapia gak..tp aku grg berlada...
klu nk sedap ko cube hok merah tuh...sedap rs dr yg itam

mama_umar_maryam said...

i love u talapia,hahaha

Anonymous said...

ikan talapia goreng garing2 wat sambil pergh....mleleh

ezzati said...

aduii..sedapnye talapia tu..kecur tgk..

M@L@ said...

salam dik.. lama benor x masuk blog hang..
wah sedap npk ikan talapia sambal tu.. mmg peberet akak tu,..akak kalo goreng sayur campur mmg suker guna sos tiram.. mmg sedap x yah nak isi garam lg dah cukup rasa..tertelan air tgk hang nyer lauk...

A.H.A.D said...

aduh terliurnye tgk ikan talapia tu

Ummi Nuhlan said...

syana..syoknya korang dapat bonus..
mujur la ptg tadi ada baca dlm mutahir berita harian..orang gomen kumpulan sokongan dapat wang saguhati rm500..hhuuh//jadi la pada xdak...lepas duit myk balik kg..
syana..aku pon buat ikan talapia smlm..sama la pulok menu kita..heheheh

sall said...

NAK MAKAN MCDONALD FREE?????

ikan talapian bakar lagi sodap.