IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, September 17, 2009

Mencari cinta

eh silap..bukan mencari cinta..tapi mencari baju raya :)
smlm syarul ade kelas smp kul 7.15pm..sian dia buke dlm kelas jek..mmg ari rabu gitu..lecturer cina kot..suke ati je ko ye lecturer..sian suami aii tau

sambil dia settle2 hal dia dia kolej, aku kt umah pn siap2 la..sbb plan nk ke Ikano & the curve
nak cari baju cik abg tu la..payah nau nk ajak gi beli baju..nasib smlm dia ok tak degil.
aku da siap2 tapau ayam McD time blk keje tu..so aku drive ke ikano dia dok melahap ayam 2 ketul..settle teros..tak pelawa aku langsung ;p

sesi mencari baju pn settle..teros menuju mencari makanan.kite ke waroeng penyet

aku da la kurang gemor kedai ni..sbb tak kena selera..tapi sbbkan syarul nk nasi jugak, kedai ni je la yg aku tau..ade kedai asam pedas tu tp buffet..rugi la sbb da ujung2 kan..



aku mmg gumbira mlm td..sbb aku minum SODA GEMBIRA :0


ni je yg syarul oder..aku tukang ratah ikan yg hangit pahit2..
mmg tak suke la kedai ni..tak kena tekak aku :(


selesai la misi mencari baju raya syarul..esk akan aku teroskan perjuangan mencari brg2 aku yg tak settle lg..mokekeeee

esk plan nk lone ranger ke Jusco..kena kuar pagi la kot..baju sume tak packing lg..ptgk esk da nk blk tepeng..
org2 kampung!!!! tunggu cheq pulang no..kekeee

1 comment:

I-sya said...

Syana... selamat hari raya.

Drive bebaik nak ke Tepeng tu yek... toksah gopoh2 nak jumpa org kg... Biar lambat asalkan selamat!