IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, November 23, 2010

Benda pertama buat time kat hotel

hahahaa pening aku nk pikir tajuk

nak share la ngan korang ape aku buat kat hotel
eh jgn pk bukan2 ok :p

1st jek lepas check in kan, mcm biasa la snap2 gambar bilik
pastu teros aku kuarkan toiletries & mekap2 aku
baju2 sume aku xusik lagi

aku susun benda2 ni dulu dlm toilet

biaq pi la dok 1 malam ke..tapi mmg aku akan susun cantek2
rasa sonok jek bile tgk da susun gitu

aku suke perasaan "berada di rumah" so sume benda pn aku nak angkut :p

8 comments:

Anonymous said...

hahhaah
aku dah mmg fikir ke laut dah ni
kekekek

Anonymous said...

aku suka bawa balik menda2 alah sabun sampoo otel tu
kalau duduk 3 ari, 3 ari juga la minta dia topup lg dlm blk air hehe

mama tisya said...

aku tk kose nk susun2..

mama tisya said...

mmg dk dlm beg je ..kekeke

mama tisya said...

si ratu sama ngan ko suka susun2

mama tisya said...

time aku oustation ngan ratu dlu la

mama tisya said...

asal msk otel sure die susun2 cantik dlu smua brg2 mcm ko tu

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

yang...citer skit pasal simple..ok tak..hahaha...