IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, November 30, 2010

Tahniah & Terima Kasih

Tahniah kat sume pemenang pengomen tegar!!

sume pn da tau kan sape yg menang
ofcos puan NANA kite tu
dia ni mmg banyak komen dr dulu lagi..so dia hanya perlu kekalkan kedudukan dia jek

untuk NANA, aku belanja Spicy Chicken McDeluxe
yang mmg jadi feveret aku kalo mkn McDonald ni
mula tu syarul suh bg Big Mac, tapi aku rasa baik bg ape yg aku suke makan kan

rupenye 1st NANA makan yg jenis ni :-)



Sanggop NANA tak bekpes sbb tunggu McD ni
harap nye kenyang la ye :p




untuk saguhati, aku belanja Fillet O Fish
yang ni pn pernah jadi feveret aku dulu
sbb aku suke fillet dia tu.pastu aku rasa burger ni xla berat sangat

yang ni, untuk Erryn, Salldan & Zura@Iwan


tapi aku dapat letak gambar erryn jek sebab yg dua lg tu blom tempek gambar makan burger kt blog lagi


Erryn pun x bekpes sbb nak makan burger
harap kenyang la ye korang wey..makan burger bukan kenyang sgt pn aku rasa


aku puasa ari ni.dok telan air liur jek la order utk dorg ni :p

-terima kasih sebab sudi join GA aku ni.insya Allah lepas ni aku buat GA lagi ye
aku lagi suke bagi hadiah makan2 gini, sbb aku kan suke makan :-)

rajin2 la jengok blog aku, mana tau pas ni ade lagi GA gini kan


SAYANG KORANG SANGAT!!!

8 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

sygggg ko jugakkkkk...(amboi dh kasi mkn free br nk sayang le....hahaha), lawak je....apa2pon km patutnya ucap tima kasih kt ko ler...sbb banjer km mcd...

aku dh slmt mkn...aku pon suka mkn....hehhee..

pstt; ku x snap gmbr sgt le..ada la sekeping tp gmbr luar je la..huhu. gmbr burger x amik..adeiii...

Unknown said...

besnye mkn McD free..
hee~

Unknown said...

alahai termiss pulak...I pun nak jugak huhu

Anonymous said...

heheh huduh gile muke aku...aku dah amek banyak2 gambar sme huduh..hahah..

mekaseh wei...kenyang aku arini orang banje.
ala aku mmg jarang bekpes heavy la...selalu mkn sandiwch, kuih je bekpes

mama tisya said...

alhamdulillah rezeki mkn2...aku pn suka mkn tp mcm tk caya dpt gk..yela dh kata utk top reader je...rezeki2...aku b4 ada blog aku mmg ada komen kn...hahahaha

**dh kata yg pantas komen so nana & aku gk la yg pantas update..depa 2 lg dh kekenyangan..esok kot entry br kuar:-p

mama_umar_maryam said...

hahahaha,tahniah la buat nana & eryn..xterlawan dah komen ribu2 diorg nih

Suziey Ahmad said...

yuhuuuuu ting tong..hehe..melawat sini slps dpt email dr en hubby katanya ur hubby kwn dia..hiks..what a small world..

salam kenal :)

mama tisya said...

yg ni ke yg ko inform psl majalah destinasi tu suziey??