IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, August 22, 2013

Masak tanpa dapur gas

haiiiii..... wah ttibe rajin update ari ni kan
:p

kan aku cakap, skrg ni kitorg stay rumah sewa yg tak berdapur, tak berpeti ais kan
so ape kejadah resign jadi surirumah tp x masak???
hahahaa


oh noo...... aku still masak okey..
rajin plak tu skrg ni..hahahaa

tp jenuh sbb xde peti ais, so everytime nk masak baru beli brg kt kedai
beli la sikit2 takat nk buat skali masak

semalam masak ikan goreng talpia + sotong kunyit + sambal tumis ikan bilis
camne masak tanpa dapur gas????

aku guna benda ni :-)
tak sesia investment aku..hahaha
boleh gak guna dalam waktu terdesak gini
ni aku goreng ikan tanpa minyak okey... sgt2 sehat :-)

pastu minyak2 ikan talapia tu akan kuar
dgn minyak tu jugak la aku buat tumis bawang2 utk masak sambal ikan bilis...
senang sgt benda ni :-)
campak2 jek semua.. tau2 bunyi timer tinggggggg
tak risau hangit ke ape

taraaaaaa....
walaupun rumah saya takde dapur berasap, tapi rumah saya ada dapur letrik ;-)


happy dapat masak tiap2 hari

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

ehehe
aku selalu guna pressure cooker noxxa
tpi nak tanak kl letrik takde
kenalah guna tong gas jugak..

PUANSTOBERI said...

oo..... bole yer.
kami takde mendalah ni.
tapi kami msk guna elektrik juga. hihi.
tapii..kalo nak goreng ayam kono gak pakai dapo gas. sonang.

zety said...

whoaaa best2..kene angkut gak 1 nih

watyz said...

bagus kalo time gas abis kan... hehehhe