IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Thursday, August 22, 2013

Sedang renovate rumah


Selamat hari Khamis semua :-)

arini nk update keadaan terkini kitorg
skrg ni life agak carca marba sket
*suspen je kan :p


bukan ape, skrg ni rumah tgh dalam proses renovate
mmg la tgh happy, tapi... sbbkan benda ni kitorg terpaksa bernomad ke rumah sewa 
huhu
*yg part nomad ni kite story nnt*


Alhamdulillah dapat gak merasa rumah dapur luas tak lama lagi
hahahaa dari kecik dok umah flat luas mana sgt la dapur tu kan

harap2 skill masak2 aku makin terserlah
ewahhhh

abis sume dipecahnye
aku part ruang lain x amik port sgt
yg tu aku serah kat syarul je .. dia lebih terer :p

janji part dapur aku nk pegang kuasa veto
hahahaa

mmg aku request nak dapur ada tingkap sebesar2 alam...
ikut aku, nk lagi besar dr ni..hahaha
puas masak bukak tingkap besar2 best dgn angin sepoi2 bahasa

yg ni kt tingkat atas..
sebabkan abis tanah kitorg tarik buat dapur, so mmg xde la tempat laundry kt bawah nun
so buat kat atas... luas la balkoni ni
senang, basuh baju, jemur pastu lipat kat atas ni.. terus simpan kt almari
takyah penat2 nk angkat naik turun tangga 

plan nk buat garden gak kt atas ni
*insya Allah kalo ada rezeki lebih*

Raya tahun ni mmg tak beraya kt rumah sdiri pn kitorg
xde pn jemput tetamu dtg sbb rumah sewa ni mcm rumah tumpangan je kitorg buat

just bawak baju pastu pinggan mangkuk ala2 kadar
infact rumah sewa kami duduk ni takde peti ais dan dapur masak..hahahaa
acanner tu????

reason x bawak sume2 tu, sbb indon yg buat rumah ni mmg stay rumah renovate tu..so dorg tido, masak sume kt situ..kesian plak kalo nk angkut brg2 dapur, dorg kena beli makanan kt luar plak

so skrg ni aku suri rumah di rumah yg tak berdapur
hihi nnt aku cerita part rumah sewa plak ye :-)

bubye ..muaahssss

3 comments:

nad said...

Wah! Dapo luas mmg puas la nak memasak :)))

mama tisya said...

sure tk sabo ko nk tgu dapur umh ko siap...lpsni mcm2 menu ko leh masak

My Love.. said...

bestnya semua pun luas....

taun dpn open house la kan! :)