IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, October 11, 2013

Surirumah pun boleh cuti sakit

Morning!!!
Ari ni my big bos bagi cuti sakit
Iman pagi2 tadi dia da anta pegi nursery...

Huwaaa sejak2 dok umah ni makin kerap plak demam... last 2 weeks da demam sampai migrain aku...

Smlm demam sbb sakit gusi..huwaaaa tanda2 penuaan???
Tp big bos jahat dia ckp aku da kondem..kejam nyeeeeeee

Megi je mampu aku mkn sbb x bleh kunyah..minum sup dia je sbb nk mkn ubat...seksa wooooo

Nasib la taska iman tu bleh anta bayar ikut hari...so kalo x sehat bleh anta dia...bkn ape, kalo paksa gak aku jaga, makin melarat la demam aku ni... badan i sgt manja ok..
Once a while mmg kena rest..letih lebih2 x boleh...

Nasib dpt suami jenis x kesah kalo aku nk rest sorg2 kt umah...ye la da x sehat nk paksa aku jaga anak apehal kan??
Silap2 terbiar je nnt iman tu aku x larat...

Ok nk mkn ubat pastu rest...tgh hari nnt nk kena gi pos barang... gini la rutin aku..pej pos tu da mcm opis aku..hehee

2 comments:

Nad MamaZN said...

Gws syana!

hazlina azmi said...

kesihatan ibarat emaskan,...Blogwalking..jom kita bertukar2 link…and follow each other
http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/