IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, October 1, 2013

Aktiviti pecah lemak

Haiiii korang...
Sejak2 gumbira hati dok umah ni badan pn makin montel..huhu
Baru nk syiok2 badan nipis..demmmm dia tebal balik la pulakkk...
Mana tak montel, asal lepas zohor je tidoq..hahaha...adoiiii...
Iman tu kalo siang xde buat apa mmg tido je keje nye...
Bahagia aku..hahaha
Tapi lately ni selalu gak bwk dia pusing2 naik beskal kt situ2..pusing la 2 row rumah teres tu.. penat woooo
Dapat gak pecah lemak tepu
Lepas ni berhasrat utk buat diet makanan seimbang..ewahhh
Kurangkan masak nasi, kite makan protien yg di grill ye..hehehe

4 comments:

Rose Azadir said...

Hi, sy blogwalking kat sini, jemput dtg ke blog sy http://ibu2ahmad.blogspot.com. sy follow sis kat cini, kalo sudi follow la sy blk yer...

Rose Azadir said...

Hi, sy blogwalking kat sini, jemput dtg ke blog sy http://ibu2ahmad.blogspot.com. sy follow sis kat cini, kalo sudi follow la sy blk yer...

Dee said...

xpe syana..concentrate bisnes yg lain lagi tau..byk boleh buat sebenarnya..

watyz said...

pandai iman main basikal. aku x sabar nak blikan abg2 iman kt cni basikal. hehehe... moh pecah lemak sama2 yer... :)