IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Tuesday, July 14, 2009

Buntu

heheee..beria buntu..ape yg buntu sgt ntah..
aku buntu mau update ape..kkdg tgk blog2 org, dia story perjalanan hidup dia 1 ari..wahh jenuh aku mau snap sume keadaan keliling..pastu kang kalo nk snap kejadian menarik, bukan ari2 menarik pun hidup aku ni..takat gi keje blk keje je la..

pastu kalo aku dok update pasal makan, kang ade plak yg tak shuke..ye laaaa skrg kan musim pose sunat, pose ganti, kang jejeh2 air liur masing2...pastu bukan ari2 pun aku makan atau masak sedap2..takkan la aku makan roti canai sekeping pn nak tunjuk kan???

so ape aku mau update???ikot ati ni mmg tgh geletis mau update secara tegar.. yo la, semangat bertambah bile dpt chq dr nuffnang tu..tapi dr td buntu mau update ape

td aku kuar lunch pun dok usha keliling kot2 ade yg best bleh aku snap picture, buat update blog..tapi nan ado. sejak2 jd blogger ni kan, aku da rse mcm wartawan mencari bahan utk berita.korg pun sure rse cam tu kan???

pantang ade mende pelik (kkdg tak pelik sgt pun) beria ha snap picture..kt kedai makan tu pun beria tahan lapar ni sbb nk snap gambar dulu..somi jeliiingg jek tgk makanan dia kite tarik sbb nk posing2..

e'm sorrriiiiii...ari ni tak tau nk update ape..

3 comments:

zai@umiaiman said...

hahah aku setuju kt ko shana.. bila jd blogger rs cm jd wartawan.. pi kedai mamak pun aku gigih kuar kamera.. paling tension cik abe ler.. time nk mkn kena hold dulu lagi tak abis posing kan.. tp ini ler manis nyer jd blogger

azra said...

ko selak2 le magezin2 lame2 2,cari petue2 lame.dh lame gak petue ko xkuar kn syana..

SyaNa said...

zai~ kan?? mmg tu yg best jd blogger.even org pandang pelik sgt2

azra~ owhh petua ye?? ok ok..aku akan selak2 buku petua aku