IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, July 17, 2009

Uptown Kota Damansara

lepas mkn2 kt IRC Kota Damansara teros ke Uptown sana..time tu da pkul 11malam..gile..gile...padahal esk tu kena bgn pagi nk keje..aiyakkk rse mcm ari minggu plak berjimba di malam hari..

bukan nak beli ape pun..saje usha2 kawasan setempat..
lama gak tak jejak kaki kt uptown sini..selalu nk turun kete, ramai nau org nye..mlm td tak la ramai sgt. paking pun senang..
round punye round jumpa kedai ni..stoberi celup cekelat..wah!! boleh feel mcm kt cameron neh..baru kot bukak kedai ni. dulu takde pun..mmg best la akak ni bukak kedai ni..bagus kak..
tapi, buah nye kureng fresh la..org patut buah tu kasi sejuk sket kan..pastu celup ngan cekelat panas tu..ni buah letak dlm kaca berlampu tu tak kick la..


sekali ngappp abisss..aku amik stoberi, syarul amik anggur..gemok2 stoberinye..

disebabkan syarul sudah abis exam, so aku da bleh gedik2 plan psl holiday nxt week..aku ni mmg gini, pantang ade occasion ape2 konpem nk beli brg baru..teruja lebih. so brg pertama yg aku beli khas utk holiday kali ni......


seliper RM10..murah kan :) biar murah janji benda baru ;p

harap2 selesa la utk buat pusing2 nnt...lepas ni nk cari suar yg lembik2 kaler itam tu. yg pinggang dia mcm2 kaler tapi kaki nye itam..tau tak?? semlm tgk kt uptown paling murah org tu bg RM25..takpe..takpe..survey2 dulu..kot2 jmp yg satu RM10 ke kan..ade ke???

8 comments:

Mamamanja said...

merah kasut

Anonymous said...

windunye nk g jenjalan uptown, downtown, lama xg dah..
ingt x dulu kita penah tjumpe kat uptown danau kota?hehe..

Izza - Jiejah said...

ooo seluar tu ehhh?
tp kan syana , org 'tinggi' mcm kita rasanya mcm kene potong kaki seluar tu wakakakka

zai@umiaiman said...

nengok strawbery... ni yg membuatkan nk pi cameron skli lagi ni

SyaNa said...

mama~ kasut merah

nana~ haah..time tu aku mcm "eh btol ke ko ni" hahahaa

jiejah~ tak pun pakai smp ke dada..cawat nye pjg aku rse..kekeee

zai~ huwaa aku pn ngidam nk gi cameron

cintaKusayangMu said...

k.syana...sluar yg sesuai utk org ngndung pakai tu ye??
suar yg leh dipakai oleh org ngndung n x ngndung tu..mmg selesa giler..qis sgt suka paki suar tu...ade la kak kaler lain selain itam..coklat ada...

Liana Manjaku said...

lama benar tak gi jalan2 kat uptown. Last sekali masa Husna dalam perot lagi rasanya!

ratu78 said...

best lah life ko ni, asyik kuar jejalan jer...suka aku baca blog ko ni, so skrg ni, aku baca aku tinggalkan jejak lah kat blog ko ni heheheh