IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Wednesday, July 29, 2009

Sabah lagii

selamat pagiii sume :)..hahaaa ok kite masuk 2nd day kt sabah ye..suhu pagi tu sgt la sejuk..smp gigil2..aku mmg tak mandi la pagi tu..siap2 teros zass pegi bekpes kt cafe yg dinner smlm tu..
chalet kami dr luar..mmg feel2 duduk kt kampung

oh en. Dino posing utk ruangan Sampaikan Salam dr Rantauan :)

sungai ni betol2 blkg chalet aku..mmg tgh2 mandi dgr bunyik air yg menderas..

aku kalo dok hotel mmg gigih bgn pagi2 nk join bekpes buffet..mmg syok la time tu..sume aku try..tapi kt hotel ni, bekpes nye sket jek. mungkin sbb yg stay kt situ tak ramai


perot kenyang, kite pegi ke Poring Hot Spring ye..mandi air panas..5 minit je dr cafe tu


hanya mereka je yg mandi dlm kolah tu..aku duduk jd pemerhati bebas..jenuh nk tggu air tu penuh..

gambar mereka tgh berendam adalah seksi gilee..so cannot publish. nnt ramai yg mimpi ngeri..hahahaa

ok after check out teros zass pulang..otw tu ternampak ramai2 org..

rupenye Pak Lah dtg utk acara perasmian chalet kt situ..nmpk tak Pak Lah??


pastu stop nk tgk Puncak Gunung Kinabalu. tapi tak nmpk. kabus tebal



bukan wanita la kalo tak membeli kan..aku paksa gak Dino stop kt Kundasang..pastu tgk2 brg takde yg menarik. tapi aku paksa gak otak aku pk nk beli ape..pastu aku paksa syarul bayar..

ok korg..sambung esk ye..nk ready2 blk ni..agak slow aku update kan..takpe la, janji ade kan..ni mau bulan depan tak abis update neh..haaaihhhh help!!! help!!!


6 comments:

Unknown said...

Bestnyer ke sabah... sekali skala berjalan2 nie best gak kan.. hehehe

~Eila Nur Kaseh~ said...

wah syana..syoknya holiday..hilang tekanan...bagusla ko p sana wehh sebab opis aku nak buat meeting kat sabah bulan 11 sok..leh la kau prepare ape yg patut berdasarkan blog ko ni...hehe..byk info aku leh dpt ni...jgn lupa update tau syana!!

Mamamanja said...

bestnya wehhh

A.H.A.D said...

cantek la view kt gunung kinabalu tu...teringin gak nk panjat tp takut separuh jln je hehe

ko stay kt chalet kaki gunung ke?
mmg bestla

sall said...

best3 nek lagi (cerita)

Anonymous said...

bezz nye wei g sabah
bila ala aku nk jejak ni