IKLAN BERBAYAR

Nak tengok entry lama?? search je

Friday, July 17, 2009

Me & Food

sape yg bg idea suh aku tukar nama blog kepada Me & Food??? heheee amboiii ye...
yeahh aku mmg sukeeee makan2 yg sedap2..pastu dpt plak suami yg support ;p
ye la..syarul selalu ckp kalo nk makan jgn ditahan2..tak yag bajet2, makan jek..takde duit nk makan mintak kt abg..hahahaaa see, dia yg harus dipersalahkan
kami dinner di IRC Kota Damansara smlm..ye la..da ade kad makan RM300 nape nk bazirkan kan?? so makan la kt sana..kite swipe je kad tu

org muke riak sbb exam da abis..


syarul ajak mkn luar smlm..dia nk pegi kedai merepek2 mana ntah..aku kabo la takmo la bazir2 kan..jom la mkn IRC tu..da alang2 kite topup kan, buat ape nk makan kedai len..
IRC pun ade banyaakkk menu yg tak abis kite explore..
semlm syarul order mango blended yg sgt heaven

aku nak try Moche Blended..ni 1st time try ni..yg selalu aku minum tu Red Cafe Ice Blended..bagi aku yg Red Cafe blended tu lg sedap dr mocha ni..so korg2 sile amik red cafe blended ye..yg mocha ni tak sedap sgt...
aku punya la tahan dr beli blended kt starbuck siang tu, sbb nak minum blended kt IRC..ye la kt IRC 1 gelas ni RM4.50 je..murah kan..

pastu dua2 org pekena mee udang..yg ni RM6, 1 mangkuk

nama mee udang tapi dia campur meehon separuh...rse dia so-so je..maybe sbb cair kot kuah nye tu..so org2 IRC sile take note ye..baiki kuah mee udang kamo

pastu up ciken boxing ni..4 ketol regenye RM7..yg ni sedappp

aku ni da nk dekat2 bulan pose ni mula la gelabah nak makan sume..sbb aku pk kalo tak makan kang, bulan pose teringin..haiiihhhh camno tu???? siap da ade list kedai2 yg harus dituju b4 ramadhan :p



9 comments:

mama tisya said...

lps ni ari2 lepak kt irc..swipe saje...heheheh

hah mocha sure pahit wei...hehehehe

tula byk menu lg nk try kn...

amboi2 dh senarai list tmpt mn nk p mkn b4 pose ye:-p

Anonymous said...

mak aih...sodapnye..lapo nih lambt lak lunch

Diarihatiku1976 said...

hang ni syana.. asyik citer makan je.. tapi sodap gak ekk dekat-dekat bulan posa ni explore kedai makan.. ahhahaksss

A.H.A.D said...

irc ni kt mane lg ada...cam sdp jer

mAr@ZiEy said...

Mmg btul2 Me & Food la syana ni..hehe

Mamamanja said...

mak aii...
macam le bulan pose xleh nak makan. waktu berbuka tu p la makan :p

cik helena said...

bilo nak dapek makan irc nih?hikss

ratu78 said...

hai best nya tgk org suka makan2 ni...aku kalau tgk ko ngan eryyn berckp pasal perihal makan2 ni mmg khusyuk diwatnya...ada je topic makan2...

mama tisya said...

irc dlm kenangan